محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

هنگامی که Verizon شرکت Yahoo را پس از خرید آن با AOL ادغام کند، نام مجموعه‌ی جدید را Oath خواهد گذاشت. در پی قراردادی که خبر آن در ماه جولای سال میلادی گذشته منتشر گردید، Verizon کسب‌وکار اینترنتی Yahoo را به ارزش ۴.۸ میلیارد دلار و آن هم به صورت نقد در اختیار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

بازاریابان تنها افرادی نیستند که نیازمند داده‌ها و تحلیل شرایط بازار و کسب‌وکار می‌باشند. خصوصا آنکه این داده‌ها از منابع متعدد و متنوعی دریافت گردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ فروردين

شرکت Ford خبر استخدام بیش از ۴۰۰ مهندس شرکت BlackBerry را به منظور توسعه و ساخت وسايل نقلیه‌ی هوشمند اعلام نموده است. این امر باعث می‌گردد تا این شرکت خودروساز با کمک نرم‌افزاری BlackBerry بتواند در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ فروردين

شرکت تایوانی Foxconn، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی قطعات الکترونیک قراردادی جهان و تأمین‌کننده‌ی خط تولید Apple، در روز جمعه خبر از رشد ۳۰ درصدی سود نسبت به مدت مشابه سال قبل داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ فروردين

شرکت Tsinghua Unigroup مبلغ ۲۲ میلیارد دلار (۱۵۰ میلیارد یوآن) از دو سرمایه‌گذار دولتی چینی به منظور خریداری و ایجاد شرکت صنایع نیمه‌هادی در کلاس جهانی دریافت کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند