محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

شرکت Toshiba و دولت ژاپن قصد دارند واحد ساخت تراشه‌ی این شرکت به خریداری ژاپنی واگذار گردد، اما خریداران خارجی بیش از هر چیزی مصمم به در اختیار گرفتن این شرکت بوده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

Souche.com پلتفرم بازرگانی به کار گرفته شده در بازار اجاره‌ی اتومبیل طی روز جمعه اعلام نمود که در سری چهارم تأمین بودجه مبلغی معادل 180 میلیون دلار دریافت کرده است. این سرمایه به کمک شرکت Warburg Pincus که یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری است، تأمین‌شده و بایستی خاطرنشان کرد که این سرمایه‌گذاری، دومین دور سرمایه‌گذاری Warburg در طول امسال است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

به نظر می‌رسد Samsung به دوران خوبش بازگشته است. در گزارشی که به تازگی از سوی این شرکت منتشر شده، این شرکت بالاترین سود خود را در ۳ سال گذشته تجربه می‌کند و انتظار می‌رود عرضه‌ی موفقیت‌آمیزی نیز در انتظار پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Galaxy S8 باشد. این شرکت همچنین رشد بالایی در سود عملیاتی خود برای سه ماهه‌ی نخست سال مالی جاری پیش‌بینی می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

طبق گزارشات منتشر شده Lyft به منظور پشتیبانی هر چه بیشتر از سرویس مسیر اشتراکی خود اقدام به جذب سرمایه نموده است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار علاوه بر مبالغ پیشین خود و به دلیل رشد بازار و رقابت با Uber بر روی Lyft سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

موسس Amazon در روز چهارشنبه عنوان داشت که وی سالانه به میزان ۱ میلیارد دلار از سهام خود را به منظور سرمایه‌گذاری بر روی شرکت موشکی Blue Origin به فروش می‌رساند. Blue Origin قصد دارد از سال آینده سرویس سفرهای فضایی را در ۱۱ دقیقه در اختیار علاقمندان قرار دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

سال گذشته Uber سامانه‌ی پرداخت مالی راه‌اندازی نمود که Instant Pay نام داشت. این سرویس به رانندگان این امکان را می‌داد که هر موقع بخواهند مبالغ خود را دریافت دارند. در روز پنج‌شنبه، این شرکت اعلام کرد که ۱.۳ میلیارد دلار در ۱۲ ماه گذشته از طریق این سیستم به رانندگان Uber پرداخت مالی صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند