محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت

Oracle قصد دارد مبلغ ۸۵۰ میلیون دلار را جهت خرید Moat، شرکتی که تبلیغات دیجیتال واگذار شده به شرکت‌ها را پیگیری می‌کند، صرف نماید. این شرکت هدف خرید خود را در ابتدای هفته‌ی جاری اعلام داشته بود، اما در مورد قیمت توافق چیزی منتشر نکرده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت

Verizon کاهشی اساسی در حدود 307000 اتصالات دائمی در سه ماهه‌ی اول را نشان داد که این ضرر و زیان‌ها می‌توانست از این بدتر باشد، اما طرح اطلاعات نامحدود این ضرر را کاهش داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ ارديبهشت

Mobli شرکتی است که ایده‌ی اضافه کردن فیلتر بر روی عکس‌ها را بر اساس موقعیت مکانی گرفته شده‌شان در سال ۲۰۱۲ به ثبت خود درآورد؛ سال‌ها پیش از به‌کارگیری این امکان از سوی Snap.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ ارديبهشت

سرویس اشتراک خودروی Getaround موفق شده است جذب سرمایه‌ای ۴۵ میلیون دلاری در سری سوم جذب سرمایه‌ی خود داشته باشد. طبق اخبار منتشر شده این سرمایه‌گذاری از طریق Braemar Energy Ventures و شرکت‌های خودروسازی چون Toyota و SAIC صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۱ فروردين

Yahoo درآمد سه ماهه‌ی اولش را در روز سه‌شنبه منتشر و خبر از افزایش ۲۶ درصدی آن داده است. به این صورت رقم مجموع درآمد این شرکت در حدود ۱.۳۷ میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۱ فروردين

شرکت تجارت الکترونیکی ebay در روز چهارشنبه گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را اعلام کرد. بر طبق این گزارش آمارها از مقادیر پیش‌بینی شده پایین‌تر بوده و ارزش سهام این شرکت را به میزان ۴.۵ درصد کاهش داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۱ فروردين

Qualcomm گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم خود را در روز چهارشنبه منتشر ساخت. طبق این گزارش آمار و ارقام‌ها از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته است اما دعوی حقوقی بین این شرکت و Apple به عنوان عاملی که می‌تواند افق مالی این شرکت را تحت تأثیر خود قرار دهد، عنوان شده است.

ادامه مطلب