محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

اوایل هفته‌ی جاری گمانه‌زنی‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه Fortnite از زمانیکه بر روی دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی باشد، دیگر در فروشگاه Google Play قرار نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

شاید تمام استعداد این دختر به ژن‌های کامپیوتری مربوط شود. زیرا پدر پنی مک‌دونالد نیز در حرفه‌ی ساخت بازی‌های کامپیوتری مشغول به کار است. این دختر بچه‌ی ۷ ساله بدون هیچ‌گونه دریافت کمکی توانسته برنامه‌ی خود را توسعه دهد. لنس مک‌دونالد، تنها برخی مواقع در کدنویسی به دختر خود کمک می‌کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

شرکت Gameloft یک روز قبل از برنامه‌ی خود، بازی Asphalt 9: Legends را منتشر کرد. این نسخه سری جدیدی از بازی محبوب مسابقه‌ای برای تلفن همراه است. اولین سری بازی در سال ۲۰۰۴ برای تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل Java و Symbian منتشر شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

Steam راه‌اندازی قابلیت‌های صوتی و نوشتاری جدیدش، همچنین لیست به‌روزرسانی شده‌ی دوستان برای تمامی کاربران را از امروز آغاز کرد. Steam، مالک بازی ویدئویی Valve به طور فزاینده‌ای در تلاش برای رقابلت با اپلیکیشن چت Discord است، و در نتیجه‌ی فعالیت‌هایش برخی ویژگی‌های محبوب و مورد نیاز شبیه به اپ Discord را در ماه ژوئن، هنگامی که نسخه‌ی بتای بسیار قدرتمند Steam Chat را راه‌اندازی کرد، اضافه کرد. و حالا به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها به عنوان تلاش‌های Steam در بازگرداندن برخی مشتریان Discord است که این شرکت سه سال پیش در زمان راه‌اندازی Discord آن‌ها را از دست داد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد

هر از چند گاهی تولیدکنندگان محصولات مختلف به‌ طور جدی علاقه‌مند به توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند برای بازی هستند. در سال ۲۰۱۱، Sony Ericsson محصول Xperia Play را عرضه کرد که یکی از اولین گوشی‌های هوشمند برای گیمرها به‌ حساب می‌آمد و سپس در پایان سال ۲۰۱۷ سازنده‌ی تجهیزات بازی Razer تصمیم گرفت تا یک محصول انحصاری برای گیم معرفی کند. در همان سال، Xiaomi گوشی هوشمند Black Shark و Nubia محصول Nubia Red Magic را معرفی کردند، انتظار می‌رود تا چند ماه آینده نیز محصولی از Huawei معرفی شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

Sony PlayStation 4 روزبه‌روز بیشتر به سمت یک تکنولوژی منسوخ پیش می‌رود و طرفداران این کنسول منتظرند تا غول تکنولوژی آسیایی، نسخه‌ی آزمایشی کنسول جدید خود را منتشر کنند. با این‌ حال به نظر می‌رسد؛ PS4 باید چندین سال دیگر مهمان ‌خانه‌ی صاحبانش باشد، زیرا بعید است که عرضه‌ی Playstation 5 تا قبل از سال ۲۰۲۱ رخ دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

در جریان کنفرانس خبری E3، شرکت Nintendo اعلام کرد Fortnite به زودی به کنسول Switch آن می‌آید. علاوه بر این، این بازی در فروشگاه دیجیتال Switch هم عرضه می‌شود. با توجه به اینکه Fortnite بازی رایگانی است که به طور کامل آنلاین بازی می‌شود و از همگام‌سازی حساب‌ها پشتیبانی می‌کند، برخی سوالات جانبی در مورد اینکه آیا بازیکنان Switch قادر به کراس-پلی با این بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها هستند یا نه را مطرح می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

متخصصین Valve راه جدیدی را برای شناسایی کاربران فیک خود پیدا کرده‌اند. Valve در عرض دو روز رکورد مسدود کردن حدود ۹۰ هزار اکانت فیک را ثبت کرده است. این تعداد در روز اول ۲۸ هزار اکانت و در روز دوم ۶۱ هزار اکانت بوده است.

ادامه مطلب