محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

در اکثر بازی‌ها "حالت آموزشی" یک نقشه‌ی خالی است که چیز زیادی برای دیدن یا انجام دادن در آن وجود ندارد – بدان معنا که برای آن ویژگی‌های آموزشی بازی وجود دارد. ماه آینده، PUBG حالت آموزشی خود را عرضه می‌کند که به کابر چیزی بیشتر از شلیک کردن می‌دهد. کل نقشه‌ی پرداخته شده به کاربر فضای بیشتری برای بهبود مهارت‌ها در میان مناطق مختلف خاصی را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد

به نظر می‌رسد Valve رقیبی برای Twitch می‌سازد. چند ساعت پس از اینکه Pavel Djundik موسس Steam Database اعلام کرد این شرکت نام اختصاصی steam.tv را برگزیده است، این وب‌سایت پخش زنده‌ی The International 2018، تورنمنت esports بازی Dota 2 را آغاز کرد. اگرچه این استریم برای مدت زیادی در دسترس نبود، اما CNET تلاش کرد تا قبل از اینکه بخش آن آفلاین شود، درباره‌ی آن اطلاعاتی به دست آورد. بر اساس آنچه منتشر شد ویژگی‌های آن هنوز بسیار محدود هستند: با وجود اینکه این وب‌سایت قادر به پخش مسابقات بود، اما هیچ گزینه‌ای برای پخش گیم پلی کاربر نداشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

گوگل به کاربران اندرویدی هشدار می‌دهد که نسخه‌ی بازی Fortnite Battle Poyale در Play Store وجود ندارد. اگر فرد عبارت Fortnite را در Play Store جستجو کند، پیامی از طرف گوگل با این مضمون دریافت می‌کند. همانطور که اولین‌بار 9to5Google به این خبر اشاره کرده بود، بازی Fortnite Battle Royale توسط شرکت Epic Games در Google Play در دسترس قرار نگرفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

سونی اعلام کرد بیش از ۵۲۵ میلیون کنسول PlayStation را در سراسر جهان از زمان راه‌اندازی این آن از ۲۴ سال پیش تاکنون فروخته است و اینکه در حال انجام نسخه‌ی خاصی برای یادبود این رویداد است. سونی از نسخه‌ی PS4 Pro با رنگ بدنه‌ی آبی تیره‌ی نیمه شفافی رونمایی کرد که با یک کنترلر مسابقه‌ی DualShok4، دوربین PlayStation، پایه‌ی عمودی، و هدست مونو تکمیل شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

Discord به دنبال ارائه‌ی مستقیم بازی‌ به کاربرانش است. این شرکت اعلام کرد در حال راه‌اندازی آزمایشی فروشگاهی برای ۵۰ هزار کاربر کانادایی است. این افراد به صورت تصادفی از بین مشترکین Nitro پلتفرم انتخاب می‌شوند. Discord خط تولیدی شامل Saints Row: The Third ،Metro: Last Light Redux ،Super Meat Boy ،Hollow Knight و Starbound را دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

تعدادی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در این هفته درس ارزشمندی گرفتند: توانایی هوش مصنوعی را دست کم نگیرند. روز یکشنبه و در رویدادی در سانفرانسیسکو، تیمی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در مقابل OpenAI Five قرار گرفتند، نبرد با رقیب هوش مصنوعی با نام OpenAI، و تنها توانستند یک دور از سه سری این بازی را برنده شوند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد. در چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران علاوه بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در چهار رشته‌ی PES 2018 ،FIFA 2018 ،Clash Royale و Quiz of Kings به رقابت با یکدیگر بپردازند، برای اولین‌بار این امکان را خواهند داشت تا شانس خودشان را در بازی ایرانی پسرخوانده نیز امتحان کنند و به قهرمان این بازی تبدیل شوند. بازی پسرخوانده عنوان جدیدی خواهد بود که به این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران اضافه‌ شده است.

ادامه مطلب