محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۰ مهر

مایکروسافت برای اولین‌بار سرویس استریم بازی خود را رونمایی کرد. این سرویس که Dubbed Project xCloud نام دارد، طراحی شده تا بر روی کنسول‌ها، PCها، و حتی دستگاه‌های موبایل کار کند. Kareem Choudhry، ریاست بخش بازی‌سازی رایانش ابری مایکروسافت توضیح می‌دهد "سنجش و ساخت Project xCloud یک سفر چندین ساله برای ما بود." وی گفت "آزمایش عمومی آن را در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم از حجم‌ها و مکان‌های مختلف چیزهای جدیدی یاد بگیریم."

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر

رئیس سونی تایید کرد این شرکت در حال کار بر روی PS آینده است، اما وی این نسل در راه را PS5 نخواند.
وی روز دوشنبه به Financial Times گفت "در حال حاضر، چیزی که می‌توانم بگویم این است که لازم است یک سخت‌افزار نسل بعدی داشته باشیم."

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

دوشنبه در اعلامیه‌ای شگفت‌انگیز گوگل اعلام کرد در همکاری با Ubisoft، بازی Assassin Creed Odyssey را به مرورگر کروم می‌آورد.
در همان روز، این بازی قابل اجرا در PS4 ،Xbox One و PC بود و تعداد محدودی از بازیکنان قادر به استفاده از فناوری استریم جدید گوگل به نام Project Stream بودند. این آزمایش احتمالا قدم رو به جلوی بزرگی برای تلاش‌های این شرکت در جهت معرفی بازی AAA به پلتفرم‌های استریم است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

سونی تغییر مهمی را در سیاست کراس‌پلی خود با دیگر کنسول‌ها اعلام کرد. PS4 قبلا به بازی‌های آنلاین اجازه‌ی اتصال به بازیکنان Xbox One یا Switch را نمی‌داد. حالا، سونی تست آزمایشی را برای کراس‌پلی بازی Fortnite آغاز می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

مایکروسافت پشتیبانی موس و کیبورد بر روی Xbox One را ممکن می‌سازد. آزمایش‌کنندگان منتخب Xbox قادر به امتحان این پشتیبانی جدید در هفته‌های آینده می‌شوند. با همکاری مایکروسافت و Razer، کاربران Xbox One می‌توانند از قابلیت‌های این شرکت ساخت وسایل جانبی رایانه مانند اثرات نورپردازی Chroma استفاده کنند. اغلب کیبوردها و موس‌های با سیم و بدون سیم توسط Xbox One پشتیبانی می‌شوند، و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند امکان استفاده از آن را به بازی‌های خود اضافه کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر

سونی اعلام کرد کنسول کوچک PalyStation Classic را از ۳ دسامبر عرضه می‌کند. قیمت آن ۱۰۰ دلار است و با ۲۰ بازی ارائه می‌شود.
Nintendo در هنگام ورود به بازار plug-and-play با نسخه‌ی NES Classic که از سال ۲۰۱۶ آغاز شد به موفقیت بزرگی دست یافت. SNES Classic Edition هم در ژوئن ۲۰۱۷ عرضه شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

دور زدن فروشگاه Google Play دقیقا بازی برد و باخت برای Epic نبود، اگرچه حقیقت دارد که Fortnite اساسا یک بازی پول‌ساز است. اما حتی با لحاظ کردن استانداردهای خوده بازی، Fortnite سه هفته پس از عرضه برای اندروید، اعداد و ارقام شگفت‌انگیزی را گزارش کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

Epic Games در حال توسعه‌ی "سیستم رقابتی کاملی" است که بازیکنان را در داخل بازی مشابهی در مقابل هم قرار می دهد و "بر اساس عملکردهاشان شناخته می شوند." Epic توضیحی در مورد چگونگی کارایی این سیستم نگفت، اما احتمالا از اواخر پاییز در دسترس قرار می گیرد.

ادامه مطلب