محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

همان‌طور که انتظار می‌رفت Apple تغییرات کوچکی در MacBook و MacBook Proهای خود داده است. طبق اعلام روز گذشته‌ی این شرکت، محصولات یاد شده دارای پردازنده‌ی نسل هفتم شرکت Intel خواهند شد. همچنین قرار است از SSDهایی با سرعتی بالاتر در آن‌ها بهره گرفته شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

جدیدترین رایانه‌ی رومیزی معرفی شده از سوی Apple را می‌توان قدرتمندترین آن دانست. iMac Pro جدید قرار است در ماه دسامبر سال جاری با قیمتی ۴۹۹۹ دلاری به بازار عرضه گردد. همان‌طور که از قیمت این محصول نیز بر می‌آید، تمامی مشخصات یک دستگاه قدرتمند را داراست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ خرداد

همواره امکان تعمیر گوشی‌های iPhone در مراکز third-party مهیا بوده، اما واضح است که این مراکز در مقایسه با فروشگاه‌های رسمی Apple دسترسی به قطعات تخصصی ندارند. به نظر می‌رسد که Apple در حال تغییر شرایط است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ خرداد

در حالی که قیمت تلویزیون‌های 4K به سرعت کاهش یافته است، اما پروژکتورهای 4K همچنان قیمت بالایی برای مصارف خانگی دارند. تا به امروز برای تهیه‌ی چنین محصولی بایستی ۸ هزار دلار هزینه می‌شد، اما با معرفی پروژکتور Optoma 4K UHD60 این قیمت به زیر دو هزار دلار رسیده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ خرداد

هدف عرضه‌ی Google Cardboard آن بود که اگر فردی گوشی خود را نزدیک چشمانش قرار دهد، می‌تواند دارای هدست واقعیت مجازی گردد. اما اجرای چنین امری برای HoloLens شرکت Microsoft چندان ساده نیست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ خرداد

عینک Snap Spectacles به خوبی توانسته راه خود را در بازار باز کند. سازندگان سرویس پیام‌رسان Snapchat در حال ورود نخستین سخت‌افزار ساخت خود به اروپا می‌باشند. این محصول قرار است از طریق فروشگاه‌هایی که Snapbot نام‌گذاری شده، با قیمتی ۱۳۰ پوندی به فروش برسد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ خرداد

قیمت و زمان عرضه‌ی محصول Connect Home Smart Wifi System شرکت Samsung اعلام شد. این روتر که در ماه مارس گذشته معرفی گشته بود، دارای هاب SmartThings داخلی می‌باشد که اتصال گجت‌های هوشمند به آن را راحت‌تر از پیش می‌سازد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند