محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

Microsoft قصد دارد تا نسخه ی جدیدی از نوت بوک منحصر به فرد Microsoft Surface Pro را در جریان برگزاری نمایشگاه شانگهای در تاریخ 23 می رونمایی کند. در همین راستا، چند روز قبل از رونمایی رسمی از این محصول، تصاویری از نسخه ی جدید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

جدیدترین پردازنده‌ی AMD که قرار است حوزه‌ی مصرف‌کنندگان نهایی را هدف قرار دهد، با ۱۶ هسته و ۳۲ تِرد مجازی خواهد بود. این شرکت نخستین‌بار این پردازنده را در گزارش مالی فصلی خود در روز سه‌شنبه معرفی نمود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

Microsoft قصد دارد در روز سه‌شنبه، ۲۳ می در شانگهای چین از سری جدید لپ‌تاپ‌های Surface Pro خود رونمایی کند. اما برای اطلاع از طراحی و دیگر مشخصات این محصول نیازی نیست که تا آن زمان منتظر بمانیم.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش آژانس خبری Bloomberg، کمپانی آمریکایی Apple قصد دارد در ماه ژانویه 3 مدل نوت بوک جدید خود را رونمایی کند. انتظار می رود مدل های جدید نسخه های به روزشده ای از MacBook Pro, MacBook Air و MacBook 12 اینچی باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

در چهار سال گذشته، رویداد سالانه‌ی توسعه‌دهندگان Apple جایی نبوده است که این شرکت اقدام به معرفی محصول جدیدی نماید، اما به نظر می‌رسد این‌بار روال طور دیگری باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

اخیرا اخباری منتشر شده بود که در آینده ای نزدیک کوالکام دو پردازنده ی جدید خود را معرفی خواهد کرد. پردازنده ی Snapdragon 660 جایگزین 653 خواهد شد که برخی از تفاوت های ظریف و قابل توجه در آن با خود به همراه خواهد داشت. در حال حاضر این تراشه ها با تکنولوژی 14 نانومتری توسعه داده شده اند.

ادامه مطلب