محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

علاوه بر دوربین، دستگاه Echo Look جدید مربوط به Amazon حالا قادر به دیدن و شنیدن نیز است. این دستگاه نوعی ماشین سلفی مستقل است که کاربران می‌توانند فیلم‌ها یا عکس‌های کاملی از خودشان را ببینند، به خصوص به این دلیل که انتخاب نوع لباس پوشیدن و مد صبح‌تان را چک کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

کمپانی آمریکایی Google از دوربین جدید 360 Yi Halo بر روی پلتفرم Jump رونمایی کرد. این خبر در سایت رسمی کمپانی به اشتراک گذاشته شده است. گوگل در ساخت این دوربین از کمپانی چینی Yi Technology کمک گرفته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

کمپانی Sennheiser و Samsung به تازگی در حال انجام پروژه ی مشترکی برای ساخت هدفون 3D مخصوص سیستم عامل اندروید می باشند. این خبر توسط مدیر کمپانی Sennheiser، آندریاس سنهایزر در کنفرانس IFA Global به صورت رسمی اعلام شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

دو سال پیش Google پلتفرم واقعیت مجازی به نام Jump را معرفی کرد که نرم‌افزارهای مبتنی بر رایانش ابری و الگوریتم‌های هوشمند برای ساخت آسان‌تر ویدیوهای 360 میلیمتری از آنچه در قبل امکان پذیر بود، ارائه می‌کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

طراحی مانیتور جدید کمپانی تایوانی AOC را متخصصانی از استدیو طراحی Studio F. A. Porsche به عهده گرفته اند. عرضه ی سری جدید این مانیتور فوق باریک در اروپا برای تابستان 2017 برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

Vizio احتمالا پس از لغو قرارداد خرید به قیمت ۲ میلیارد دلار از سوی LeEco به مشکل برخورده باشد، اما به نظر نمی‌رسد که این شرکت به راحتی بخواهد غائله را واگذار نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

خوشبختانه Microsoft درسش از Windows RT را فرا گرفته است. Windows RT نسخه‌ی تکمیل نشده‌ی Windows 8 برای سخت‌افزارهای مبتنی بر ARM است. بازتولید محیط دسکتاپ اما کوچکتر برای Surface و Lumia 2520 شکستی کامل برای Microsoft بود. اما بدون هراسی Microsoft در حال کار با Qualcomm برای اجرای Windows 10 بر روی پردازنده‌های Snapdragon است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت

Microsoft در حال برگزاری رویدادی متمرکز بر آموزش در دوم می است و حدس و گمان‌ها نشان می‌دهد که ممکن است برای اولین‌بار Windows 10 Cloud را ببینیم. این نرم‌افزار به عنوان یک پلتفرم با مصرف پایین منابع می‌باشد که قابل مقایسه با سیستم‌عامل Chrome از Google است و این می‌تواند تاخت و تازهای بزرگی را در بازارهای آموزش ایجاد کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند