محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

کمپانی AMD سری جدید پردازنده های خود را برای علاقه مندان به گیم بر پایه ی معماری نوین Zen با نام Ryzen 5 رونمایی کرد. این پردازنده ها از هم اکنون برای فروش ارائه شده اند. سری Ryzen 5 از 4 مدل تشکیل شده است: 1400 و 1500x، 1600 و 1600x.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

کمپانی چینی Xiaomi هدست واقعیت مجازی جدید خود را برای استفاده در گوشی های هوشمند به نام Mi VR Play 2 عرضه خواهد کرد. تاریخ رسمی عرضه ی این هدست با قیمت 14 دلار، برای 19 آوریل برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

Sony همچنان در حال توسعه‌ی تبلت‌های E Ink خود می‌باشد. این شرکت از هنگام عرضه‌ی محصول Digital Paper خود در سال ۲۰۱۴ که هزینه‌ای در حدود ۱۱۰۰ دلار را در پی داشت، در تلاش برای طراحی و عرضه‌ی صفحه‌نمایش‌های حرفه‌ای و کاربرپسندتر بوده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

در صفحات فضای مجازی، در حاشیه ی معرفی جایزه ی طراحی های برتر تکنولوژی تحت عنوان iF World Design Award، اخباری نیز در مورد محصول جدید کمپانی تولید کننده ی چینی لنوو، به گوش می رسد. گویا این کمپانی به تازگی در سنگاپور، نوت بوک جدید Blade را توسط گروه Lenovo Group Limited توسعه داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

محصولات سخت‌افزاری Microsoft در انتظار اعمال ارتقاء می‌باشند. این سری محصولات شامل Surface Book و سری Surface Pro می‌گردد. این در حالی است که همچنان جزئیات دقیقی از شیوه‌ی این ارتقاء در دست نمی‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

فروش اولین نوت بوک منحنی جهان با نام Predator 21 X آغاز شد. این دستگاه توسط متخصصین این شرکت توسعه داده شده و در حال حاضر عرضه ی آن در فروشگاه های تایوان آغاز شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

هنگامی که Samsung پرچم‌دار جدید خود، Galaxy S8 Plus را معرفی می‌کرد، تنها در مورد نسخه‌‌ای که دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم بود سخن به میان آورد. اما به نظر می‌رسد که Galaxy S8 Plus نسخه‌های قدرتمندتر دیگری نیز می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

شاید این خبر بهت و تعجب دارندگان کارت‌های گرافیکی نسل قبلی Titan X را در پی داشته باشد، اما NVIDIA پس از معرفی کارت گرافیکی GTX 1080 Ti با کارایی به مراتب بهتر و آن هم تنها به ازای نیمی از قیمت مدل پیشین، اقدام به معرفی محصول جدیدی به نام Titan Xp نموده است.

ادامه مطلب