محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

به گزارشی از سایت خبری کمپانی چینی Xiaomi، این کمپانی قصد دارد از تلویزیون بدون فریم خود رونمایی کند. بر اساس این گزارش این کمپانی در تاریخ 21 مارس به صورت رسمی طی یک کنفرانس رسمی از محصول جدید خود پرده برداری خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

کمپانی Google در حال توسعه ی گوشی هوشمند Taimenمی باشد که گفته می شود بسیار پیشرفته تر از Pixel XL خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های بین المللی این کمپانی برای اسم رمز محصول جدید خود نام ماهی Taimen، نوعی قزل آلا را برگزیده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

با این اتفاق اخیر داستان انفجار مودم کمرنگ شده و جای خود را به موضوع جدیدی می دهد؛ چرا که احتمالاً از این پس، باتری های داخل هدفون، بزرگترین تهدید برای شما طی پروازهای هوایی خواهند بود. اخیراً سازمان امنیت پرواز استرالیا خبر از انفجار باتری هدفون در داخل گوش خانمی داده است که حین پرواز به خواب فرو رفته بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

شرکت تایوانی HTC Corporation تولید کننده ی گوشی های هوشمند، به تازگی باتری را برای شارژ سریع انواع گجت ها توسعه داده است. این باتری دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل است. این محصول با استفاده از تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3.0 به شارژ سریع گجت ها کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

کمپانی Adata در آستانه ی رونمایی از نسل جدید هارد دیسک های SSD خود، از هارد جدید خود با فناوری D-NANT3 پرده برداری کرد. نشریه ی تخصصی این کمپانی روز یکشنبه 12 مارس این خبر را به صورت رسمی منتشر کرد.

ادامه مطلب