محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

کمپانی Apple نسخه ی به روزرسانی شده ی کامپیوتر های رومیزی Mac Pro را ارائه کرد. از ارائه ی اولین نسخه ی این دستگاه 4 سال می گذرد و این اولین به روزرسانی کمپانی خواهد بود. گفتنی است این کمپانی طراحی و شکل Mac Pro را تغییر نداده فقط عناصر فنی آن را تغییر داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

بر کسی پوشیده نیست که Google در حال توسعه‌ی چیپ‌های شخصی‌سازی شده‌اش به منظور شتاب دادن به پردازش الگوریتم‌های یادگیری ماشین می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

فروش کنسول Nintendo Switch از ابتدای عرضه‌اش از ماه گذشته به میزان خوبی گزارش شده است، اما عمر باتری کوتاه سه ساعته‌ی آن ناخشنودی‌های زیادی را به وجود آورده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

IBM در روز جاری اعلام داشت که در پایان ماه جاری میلادی قصد دارد سرویس رایانش ابری عمومی خود را با طرح‌هایی از پردازنده‌‌های گرافیکی Tesla P100 شرکت Nvidia همراه سازد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

Apple تصمیم گرفته است سری محصولات قدرتمند رومیزی Mac Pro خود را برای اولین‌بار پس از گذشت ۳ سال به‌روزرسانی کند. این نسخه‌های جدید که دارای قدرت پردازشی بالاتری می‌باشند، از آغاز امروز عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

بهتر است بدانید که اخبار جدیدی در دست داریم. JEDEC، سازمانی که مسئولیت وضع مجموعه استانداردها برای صنایع میکروالکترونیک را بر عهده دارد، می‌گوید در حال طراحی خصوصیات نسل بعدی DDR RAM است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

بر اساس گزارشی از سایت رسمی Philips، این کمپانی صفحه نمایش جدید 276E8FJAB را با تکنولوژی Ultra-Wide Color عرضه خواهد کرد. این دستگاه به عنوان یک صفحه نمایش با ویژگی های پیشرفته به یک ابزار همه کاره در خانه تبدیل خواهد شد. در این مدل با نصب ماتریس IPS، به میزان 14٪ فضای رنگی NTSC و 132٪ فضای sRGB ایجاد خواهد شد. این ارقام به طور قابل توجهی، بالاتر از کیفیت یک صفحه نمایش خانگی می باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

اعداد و ارقام برای iPad چندان خوب به نظر نمی‌رسد. درآمد و میزان فروش این محصول همچنان در حال کاهش یافتن است. اما این‌ به معنای آن نیست که Apple دست از ارائه‌ی تبلت‌های جدید کشیده باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند