محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

Qualcomm یکی از رهبران قدرتمند در زمینه ی تولید پردازنده ها، در حال توسعه ی یکی از پرچمداران نسل جدید پردازنده ها برای گوشی های هوشمند می باشد. این کمپانی چندی پیش پردازنده ی Snapdragon 835 را برای تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) ارائه کرده است و در حال حاضر در برخی از پرچمداران کمپانی های تولید کننده به چشم می خورد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت

جدیدترین تراشه‌های میان‌رده‌ی Qualcomm با نام های Snapdragon 630 و ۶۶۰ به این منظور طراحی شده‌اند که توان پردازشی بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند، عکس‌های شفاف‌تری پردازش کنند و سرعت بالاتری را بر روی سیستم‌ارتباطی LTE و WiFi ارائه دهند. پردازنده‌ی ۶۳۰ به‌روزرسانی شده‌ی مدل ۶۲۵ و مدل ۶۶۰ نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی ۶۵۳ می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

Google مدت‌ها است بر روی استفاده از هوش مصنوعی متمرکز شده است. پروژه‌های Google Now و دستیار صوتی آن به منظور بهبود زندگی کاربران از AI استفاده می‌کند. تنها با استفاده از صدای‌تان قادر به ارتباط با دستگاه هستید، هیچ چیز دیگری نیاز نیست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

در کمپانی Apple به توسعه دهندگان آمازون پیشنهاد شده تا برای بلندگوهای هوشمند اکو، صفحه نمایش کاربردی طراحی شود. به نظر نمایندگان این غول تکنولوژی، این دستگاه دستیار صوتی باید به صفحه نمایش نیز مجهز باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

به گزارشی از آژانس خبری بلومبرگ، کمپانی آلمانی Bosch که حسگر های فشار هوا را برای کمپانی Apple تامین می کند، همکاری خود با آمریکایی ها را افزایش می دهد. این کمپانی در قرارداد تازه ای که با این شرکت منعقد کرده، وظیفه ی تأمین حسگرهای حرکتی را برای این کمپانی پذیرفته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

به نظر می رسد کمپانی چینی Huawei در آینده ای نزدیک، نوت بوک جدید خود را به بازار عرضه کند. به گفته ی کارشناسان، محصول جدید قابل رقابت با MacBook خواهد بود. به گزارش منتشر شده ی Financial Times در این رابطه، محصول جدید کمپانی در اواخر ماه جاری رونمایی خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

کمپانی Microsoft محصول جدیدی را رونمایی کرد. این محصول یک نوت بوک Surface است، با این تفاوت که سیستم عاملی ویژه بر روی آن نصب شده است. سازندگان معتقدند این محصول قابل رقابت با MacBook شرکت Apple می باشد.

ادامه مطلب