محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

AMD اعلام کرده است که تمامی سازندگان بزرگ رایانه‌های شخصی جهان از پردازنده‌های Ryzen این شرکت برای ساخت محصولات خود بهره می‌گیرند. این شرکت همچنین از تراشه‌ی Ryzen به کار گرفته شده در دستگاه‌های قابل حمل به عنوان APU پرده برداشت.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

شایعاتی که اخیرا در خصوص عرضه‌ی اسپیکر برای دستیار صوتی Siri شنیده می‌شد، بیش از پیش قوت گرفت. طبق ادعای منابع خبری Bloomberg، شرکت Apple اقدام به ساخت دستگاه کنترل صوتی خود نموده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

Samsung قصد دارد تکنولوژی قلم S Pen خود را وارد نوت‌بوک‌هایش کند. در رویداد Computex، این شرکت خبر از عرضه‌ی Notebook 9 Proئی داد که برخلاف نسخه‌ی پیشین خود دارای صفحه‌نمایش چرخان با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه‌ای است. این بدان معنی است که از این نوت‌بوک می‌توان کاربری تبلت نیز انتظار داشت. در همین راستا Samsung قصد دارد با ارائه‌ی قلمی برای آن، تجربه‌ی استفاده از حالت تبلت آن را کامل‌تر نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

گوشی‌های هوشمند همان رایانه‌هایی هستند که امروزه در جیب‌مان جای‌گرفته‌اند، اما Intel با معرفی محصولی به نام Computer Card خود یک رایانه‌ی شخصی واقعی را در ابعاد جیبی ارائه کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

سال گذشته در رویداد Computex، شرکت Intel اقدام به معرفی نخستین پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای خود برای کاربران عادی نمود. پردازنده‌ای که کاربران را قادر به انجام پردازش‌های بسیار سنگینی می‌کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ خرداد

هنگامی که ARM در نمایشگاه Computex سال گذشته حضور پیدا کرد، تعدادی پردازنده‌ی مختص گوشی‌های هوشمند معرفی کرد که برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر از واقعیت مجازی ارائه شده بودند.

ادامه مطلب