محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ خرداد

کاربرانی که اطمینان از قابلیت و عملکرد محصولات Huawei را ترجیح می دهند، می توانند تا آینده ای نزدیک شاهد محصولات جدید در سری MateBook باشند. تابستان سال جاری مدل های MateBook X, MateBook E و MateBook D در دسترس خواهند بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

Samsung در نهایت قیمت و زمان عرضه‌ی دوربین جدید Gear 360 خود را در بازار آمریکا اعلام داشت. نسل دوم این محصول از ۲۵ می در فروشگاه‌های این شرکت، Amazon، Best Buy، AT&T، T-Mobile، Verizon و U.S. Cellular در دسترس قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

Intel قصد دارد سال آینده از دریافت حق استفاده از درگاه Thunderbolt 3 خود توسط شرکت‌های ثالث صرف نظر کند. این امر طبیعتا ساخت سخت‌افزارهای پشتیبانی‌کننده‌ از درگاه Thunderbolt 3 این شرکت را تسهیل می‌بخشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

بنا بر گزارش‌ها Surface Pen سریع‌ترین قلم تا به امروز است. Microsoft این قلم جدید را در حالی معرفی کرد که ادعا می‌کند "سریع‌ترین قلم تا به حال" در هر پلتفرمی است و زمان پاسخ‌گویی آن 21 میلی‌ثانیه است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

علاوه بر MateBook X شرکت Huawei، مدل‌های MateBook E و D هم از سوی این شرکت معرفی شد. MateBook اولین تلاش Huawei برای ساخت لپ‌تاپ با ویندوز 10 بود، اما تا حد زیادی این مدل چندین جنبه را از دست داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

کمپانی Zyxel به صورت رسمی از روترهای جدید خود با نام های Keenetic Extra ll و Keenetic Air پرده برداری کرد. این شرکت به کاربران خود وعده داده است که عملکرد خوب، ویژگی و طراحی این روتر ها آنان را شگفت زده خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

تنها ۶ ماه از معرفی وایت‌برد شرکت Google می‌گذرد تا برای عرضه‌ی عمومی در بازار مهیا گردد. Google اعلام کرده است که فروش Jamboard خود را در ایالات متحده‌ی آمریکا با قیمت ۴۹۹۹ دلار، به همراه ۶۰۰ دلار هزینه‌ی پشتیبانی و مدیریت آغاز نموده است. البته اگر تا پایان سپتامبر اقدام به خرید نمایید، هزینه‌ی آن پشتیبانی و مدیریت عنوان شده ۳۰۰ دلار خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

Qualcomm در روز پنج‌شنبه خبر از رونمایی عملی از تکنولوژی نموده است که در طی آن خودروهای الکتریکی در حین رانندگی شارژ می‌گردند. بسیاری پیشرفت این تکنولوژی را در فراگیر شدن وسائل نقلیه‌ی خودران مهم ارزیابی کرده‌اند.

ادامه مطلب