محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد در هوشمندسازی بانک‌ها، تنها دیجیتالی و الکترونیکی کردن و استفاده از فناوری در نظام بانکی مطرح نیست، بلکه در بانکداری هوشمند در نوع خدمات ارائه شده تحول ایجاد می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

«مانورهای انجام شده در گذشته موجب شد تا قطعی اینترنت اختلالی در ارائه خدمات بانکی و شتاب ایجاد نکند.»
به گزارش پیوست، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با بیان این مطلب در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد: «بررسی‌های ما نشان می‌دهد شبکه از وضعیت پایداری برخوردار است طبق آمار روز گذشته ۱۲۵ میلیون تراکنش در شتاب انجام شد که این رقم تقریبا برابر با متوسط تراکنش‌های انجام شده در یک روز عادی است. همچنین میزان پایداری شبکه نیز ۹۹.۹۹ درصد گزارش شده است.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

گزارش ایلنا، نسترن محسنی اظهار کرد: کاربران در برخی مناطق به‌دلیل عدم پوشش‌دهی تلفن‌همراه، اقدام به تهیه و نصب تکرارکننده‌های تلفن همراه از مبادی غیرمجاز و غیرمرتبط می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعی درباره زمان رفع محدودیت اینترنت ندارم و در این زمینه باید از شورای امنیت کشور (شاک) سوال کنید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.
محمدجواد آذری جهرمی در گفت و گویی درباره اختلال اینترنت در روزهای اخیر افزود: از روز گذشته پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با عادی شدن شرایط، مجوز لازم صادر شود و شرکت‌ها مجدد اینترنت را برقرار کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ آبان

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه سرویس ثبت شناسه رهگیری تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت (IMEI) را ۳ هزار و ۷۴ تومان تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۹۶ خود در اجرای تبصره ماده واحده قانون «تعیین تعرفه های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی» مصوب سال ۹۳ مجلس شورای اسلامی، نوع و تعرفه خدمت ثبت شناسه رهگیری کالا با شناسه ۱۳۰۷۱۶۹۰۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور، برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ آبان

سخنگوی دولت درخصوص قطعی و محدودیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم گرفت و به اپراتورها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده از اغتشاشات اینترنت محدود شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ آبان

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس قطعی اینترنت را به عنوان هزینه ایجاد امنیت دانست و از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کرد که در اولین فرصت بعد از برقراری شرایط مد نظرشان اتصال اینترنت را برقرار کنند.

ادامه مطلب