محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

مبین‌نت به‌منظور صیانت از حقوق مشترکین خود در مدت زمان بروز قطعی، به تمام مشترکین این شرکت که در زمان بروز اختلال دارای طرح فعال بوده‌اند، ۷ روز اعتبار زمانی اضافه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

به گزارش پیوست، یک هفته قطع اینترنت و محدودیت دسترسی کاربران به سرویس‌های جهانی و بعد هم اتصال مجدد اینترنت ثابت کاربران تجاری و خانگی از ابتدای هفته جاری باعث شده حالا برخی اپراتورهای اینترنتی با اعلام برنامه‌های مشخص در تلاش برای جبران ضررهای کاربران خود باشند.
در اولین گام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد که به محض اتصال مجدد اینترنت ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد اینترنت مشترکان اینترنت خطوط ثابت ADSL مخابرات اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

به گزارش دیجیاتو، مصوبه یک جلسه ۲۹۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به پولی شدن هزینه خدمات سامانه همتا برای ارائه کد فعالسازی گوشی‌ها منجر شده؛ خدماتی که تا پیش از این رایگان بود. این جلسه در دوازدهم آبان ماه سال جاری برگزار شده و در آن هزینه‌ای تقریبا ۳ هزار تومانی برای ارسال کد فعالسازی سامانه همتا برای هر گوشی معین شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات از بررسی میزان پایداری شبکه ملی اطلاعات و نقاط ضعف و قوت این شبکه و نیز وضعیت کسب و کارهای آنلاین در نبود اینترنت، ظرف یک هفته آینده خبر داد.
این مقام مسئول در وزارت ارتباطات اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان فناوری اطلاعات ظرف یک هفته آینده، برآورد نهایی خود را از وضعیت سرویس دهی شبکه ملی اطلاعات به کسب و کارهای آنلاین در زمان قطعی اینترنت، اعلام می کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

آزمایشگاه ارزیابی سامانه‌های اطلاعاتی حوزه سلامت با هدف همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت بهداشت ایجاد و به بهره‌برداری رسید.
تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف استقرار آزمایشگاه ارزیابی سامانه های اطلاعاتی حوزه سلامت منعقد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بیش از یک سوم تداخلات اپراتورهای تلفن همراه مربوط به تجهیزات تکرارکننده‌های غیر مجاز است.
نسترن محسنی اظهار داشت: کاربران در برخی مناطق به دلیل عدم پوشش‌دهی تلفن همراه، اقدام به تهیه و نصب تکرارکننده و تقویت کننده های تلفن همراه از مبادی غیرمجاز و غیرمرتبط می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

به گزارش پیوست، عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس می‌گوید که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خسارت وارد شده به مجموعه مخابرات در زمان قطع اینترنت را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده است.
محمدجواد آذری جهرمی امروز (یکشنبه ۳ آذر) برای ارایه گزارشی در مورد قطعی اینترنت در هفته گذشته در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس حضور یافت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ آذر

شواهد نشان‌ می‌دهد اتصال اینترنت خانگی در تهران و کلانشهرهای کشور آغاز شده است.
به گزارش ایسنا، امروز یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور برقرار خواهد شد.

ادامه مطلب