محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گزارش آی‌تی‌من، مخابرات منطقه تهران در شهرک صنعتی خوارزمی پاکدشت، امکانات راه‌اندازی ارتباط تلفن ثابت و پهنای باند FTTH بر بستر فیبر نوری را افتتاح کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

شرکت ملی پست ایران ۱۴۲ سال قبل به اتحادیه جهانی پست پیوست، زمانی که تازه ۳۰ سال از ثبت این اتحادیه می‌گذشت و هنوز کشورهای زیادی به عضویت آن در نیامده بودند. معاون وزیر ارتباطات در شرکت ملی پست در سالگرد روز جهانی پست اعلام کرد در حال مهیا کردن زیرساخت‌های مناسب برای تغییر روند کاری پست و حرکت به سوی مدل‌های مدرن پست هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

وزیر ارتباطات در حاشیه دیدار از شتابدهنده کودک‌آنلاین در خصوص بازار وس گفت: اپراتور اول کشور سه سال قبل حامی مالی تیم‌های پایتخت بوده است، هنوز تقریبا ماهی ۲ میلیارد تومان از حساب مردم کسر و به حساب اپراتورها و تیم‌های فوتبال واریز می‌شود. نمی‌توانم فردای قیامت در یک وجب گوری بخوابم که حقوق مردم به گردنم باشد. حالا باز از فردا شروع کنند به فحش دادن به من که جهرمی شاخ دارد، گاز می‌گیرد، با هواپیما رفته یا می‌خواهد رئیس جمهوری شود. من جلوی این را می‌گیرم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید که با بررسی پرونده‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده، میزان کلاهبرداری در این حوزه بیشتر نمایان و او بیشتر برای پایان دادن به فعالیت این شرکت‌ها مصمم‌تر می‌شود. همچنین محمدجواد آذری جهرمی اعلام می‌کند که به زودی لیست شرکت‌های خاطی در این حوزه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر می‌شود؛ چرا که در فضای غبار‌آلود امکان تصمیم‌گیری در این زمینه وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

ایرانسل در نیمه اول امسال، ۷۹۰ آبادی را به مناطق تحت پوشش خدمات مکالمه و اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه خود افزود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در نیمه اول سال 1398، آبادی‌هایی که تحت پوشش شبکه‌های 2G ،3G و 4G ایرانسل قرار گرفته‌اند، به 17هزار و 349 آبادی رسیده است که از این تعداد، «790 آبادی» در 6ماهه اول امسال تجهیز شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۳ مهر

به گزارش پیوست، هفته جهانی فضا فرصتی شد تا مدیران سازمان فضایی کشور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک رویداد ویژه به اهمیت صنعت فضایی و دستاوردهای این صنعت برای ایران در یکسال گذشته بپردازند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش ۶۰۰ تومانی تعرفه مکالمات برای زائران اربعین خبر داد.
با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، اعلام شده که برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات برای تسهیل ارتباطات در کربلا به زائران انجام شده است. یکی از این اقدامات، توافق برای کاهش تعرفه مکالمات است. بدین منظور محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- چندی پیش از پیشنهاد ایران به عراق برای به صفر رساندن حق ورودی تعرفه مکالمات بین‌المللی برای مراسم اربعین خبر داده بود.

ادامه مطلب