محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

به گزارش پیوست، جلسه شکایت «چیلوری» از «اسنپفود» با موضوع ایجاد انحصار در بازار سفارش آنلاین غذا در شورای رقابت به نفع چیلوری تمام شد. شورای رقابت با اکثریت آرا در جلسه‌ای که برگزار شد اقدام اسنپ‌فود در بازار ارائه خدمات آنلاین غذا را در بخش‌هایی مصداق ایجاد انحصار دانسته و همچنین این شرکت را محکوم به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی کرده است.
چیلیوری شکایت خود را در ۵ مورد تقدیم شورای رقابت کرده که حالا و با بررسی این شورا چیلوری توانسته در ۳ مورد از این شکایت‌ها علیه اسنپ‌فود پیروز شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

به گزارش دیجیاتو، دبیر شورای عالی فضای مجازی در همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات اعلام کرد که فضای مجازی دچار یک هژمونی سکویی شده و تمام محتوای آن را صاحبین پلتفرم هدایت می‌کنند و برای خودشان قوانین وضع می‌کنند؛ قوانینی که برای تعیین آن با هیچ کس و هیچ نهادی مشورت نمی‌شود و اگر حاکمیت هم بخواهد در موضوع مداخله کند، می‌گویند که به فکر منافع خودش است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات خصوصی سازی مخابرات اعلام کرد که با خصوصی سازی مخابرات در حوزه تلفن ثابت عقب گرد داشتیم.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (دوشنبه) و در مراسم رونمایی از اولین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: پست اول باید بدنبال رقابت با شرکت ملی پست باشد و خدمات بهتری را در راستای اصل ٤٤ به مردم ارائه دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با اشاره به افزایش خدمات ارتباطی در مرزهای ایران با عراق گفت: ۲۷ سایت سیار و ثابت مخابراتی در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه برای پوشش تلفن همراه، اینترنت و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نصب شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای دستورالعمل اخیر در خصوص فعالیت تاکسی‌های اینترنتی را با تاکید بر امنیت اطلاعات کسب و کارها و حریم خصوصی کاربران، بررسی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

به گزارش پیوست، فعالیت شرکت تعاونی پست پیشگامان، به عنوان دومین اپراتور خصوصی پست به صورت رسمی آغاز شد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرد تاخیر در فعالیت این اپراتور پستی به دلیل تنش‌ها و مقاومت‌های فعالان پستی بود. محمدهادی اسلامی در مراسمی برای شروع به کار رسمی این اپراتور خصوصی پست تاکید کرد که آنها در این بازار به دنبال ایجاد انحصار و گرفتن سهم دیگران نیستند بلکه می‌خواهند با ارائه سرویس‌های نوین پستی دست به تحول در این بازار بزنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور درباره ممنوعیت ارائه خدمات سایت‌های دانلود فیلم توضیحاتی ارائه کرد.
به نقل از دادستانی کل کشور، جواد جاویدنیا در مورد اعلام ممنوعیت ارائه خدمات از ناحیه ارائه دهندگان خدمات میزبانی به سایت‌ها و خدمات فیلترشده که اخیراً از طرف معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور طی نامه‌ای به شرکت‌های مذکور ابلاغ شده است جهت روشن شدن افکار عمومی، گفت: عدم اعمال پالایش نسبت به ترافیک داخلی و اعمال نشدن نظارت بر شرکت‌های میزبانی موجب گردیده سایت‌های متخلّف زیادی از جمله سایت‌های قمار، سایت‌های منتشرکننده فیلم‌های مبتذل و مستهجن خارجی و نیز سایت‌های منتشرکننده غیرمجاز فیلم‌ها و آلبوم‌های آهنگ داخلی بدون اخذ مجوز از تهیه کننده و خواننده که تضییع کننده حقوق معنوی و مادّی هنرمندان هستند و همچنین سرورهای میزبان سایت‌های خارجی فیلتر شده که هر کدام از آن‌ها بارها فیلتر شده بودند، با تغییر میزبان باز هم به راحتی در دسترس قرار گیرند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

مدارس احداث و بازسازی‌شده ایرانسل در لرستان، با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل ایرانسل، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی‌ ایرانسل، ظهر پنجشنبه ۱۸ مهرماه، آیین افتتاح دبیرستان‌های بازسازی شده‌ی دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گل‌گل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده‌ ایرانسل شهر معمولان، در استان لرستان، که پس از سیل فروردین ماه امسال آسیب دیده بود، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، سید موسی خادمی استاندار لرستان، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از دیگر مدیران استان و خیران مدرسه‌ساز کشور، برگزار شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند