محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

مشاور وزیر ارتباطات در تامین ارتباطات مناسبت های مذهبی و ملی از برقراری ۳۲ میلیون دقیقه تماس زائران اربعین حسینی در این ایام خبر داد و گفت: شکایت زائران از قیمت مکالمات بررسی می شود.
اسماعیل رادکانی در ارزیابی صورت گرفته از آخرین وضعیت تامین ارتباطات اربعین ۹۸ گفت: موضوع ارتباطات اربعین امسال در دو بخش کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار گرفته است که در زمینه کیفیت، شواهد نشان می دهد که کیفیت ارتباط رسانی امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

مدیرعامل ایرانسل از توافق میان MTN و ایرانسل برای پرداخت سود سهام این اپراتور آفریقایی به پروژه ایرانسل در قالب وام در شرایط تحریم خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، 29 مهرماه در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور بیش از 150 نفر از اصحاب رسانه، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز 29 مهرماه 1398 همزمان با سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، نشستی با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و فعالان رسانه در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و ورزش کشور، در محل سالن همایش‌های ساختمان مرکزی ایرانسل، برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

دقایقی پیش و با تایید رسمی کمیه تایید صلاحیت رگولاتوری و صدور حکمی از سوی دکتر محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، یاسر رضاخواه رسما بعنوان سرپرست مدیریت عامل رایتل معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش مهر، سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) نسبت به جعلی بودن پیامک‌های درخواست هزینه افزایش نرخ گمرکی گوشی که به برخی کاربران موبایل ارسال می‌شود، هشدار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش پیوست، اجرای طرح «هم‌پذیرندگی» پرداخت آنلاین کرایه تاکسی‌ها دی‌ماه اجرایی می‌شود.
مدیرعامل سازمان فناوری‌اطلاعات شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: «این طرح هم‌زمان با برگزاری همایش تهران هوشمند اجرایی خواهد شد.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

به گزارش فارس، رئیس پژوهشگاه فضایی گفت: توانستیم با ۹ دانشگاهی که در حوزه فناوری فضایی فعال هستند، ارتباط بگیریم و با ارجاع این نیازها به دانشگاه‌ها، هم برون سپاری پروژه‌ها را به انجام برسانیم و هم ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

سرعت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ نشان می‌دهد اغلب شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت پرسرعت ثابت و در بخش‌های پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند