محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر حذف موانع پیش روی کارآفرینان گفت: جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها و نبود عزم و اراده جدی در تغییر فرایند کسب و کار و کاهش زمان صدور مجوزها موجب شده تا نه تنها فضای کسب و کار در کشور بهبود نیابد بلکه مشکلات عدیده ای برای صاحبان کسب و کار ایجاد شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

به گزارش ایسنا، طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.
اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

به گزارش فارس، نزدیک به ۵۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی وزارت ارتباطات شرکت کردند؛ بر اساس آخرین آمار، توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

جلسه ارتقاء زیرساخت‌های پایه‌ای و عمومی کشور در حوزه سایبری روز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور روسای دستگاه‌های مرتبط با این موضوع برگزار شد.
دکتر حسن روحانی در این جلسه با اشاره به تحولات تکنولوژیک ارتباطی و سایبری در دنیای امروز، گفت: زندگی امروز مردم در تمام دنیا وابستگی و آمیختگی زیادی با فناوری های ارتباطی و سایبری پیدا کرده و روز به روز هم این وابستگی بیشتر می‌شود.
رئیس جمهور اظهارداشت: از آنجایی که بخش عمده این آمیختگی در حوزه‌های خدماتی است، لذا نباید اجازه بدهیم خدمت‌رسانی به مردم از طریق این حوزه دچار اختلال و یا کندی شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

به گزارش دنیای اقتصاد، با اعطای احکام ایجاد و مدیریت شعب، فعالیت رسمی شرکت تعاونی پست پیشگامان، تنها اپراتور تعاونی پست کشور آغاز شد. به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مراسم اعطای احکام و مدیریت شعب شرکت تعاونی پست پیشگامان، همزمان با روز جهانی پست ۱۷ مهر با اعطای احکام مدیران شعب استان‌های خراسان رضوی، مازندران، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خوزستان و زنجان برگزار شد. مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت اپراتورهای خصوصی و مزایای خصوصی‌سازی پست کشور به بیان اولویت‌های ضروری این حوزه پرداخت و نوآوری و کاهش زمان ارائه خدمات را از جمله مواردی دانست که اپراتورهای بخش خصوصی باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

همزمان با برخی مناسبت‌ها و ایام خاص، مراجعه به ادارات پست برای ارسال مرسولات شدت بیشتری می‌گیرد. با توجه به این که دوماه تا سال نو میلادی باقی مانده، بهترین زمان ارسال مرسولات سال نو میلادی تا نیمه اول آبان ماه است.
بارها در مناسبت‌های مختلف با ازدحام جمعیت در ادارات پست و به تبع آن حجم انبوهی از تقاضاها مواجه بوده‌ایم. به گفته روابط عمومی اداره پست، برای جلوگیری از این اتفاقات بهترین زمان برای ارسال مرسولات به خارج از کشور به مناسبت آغاز سال نو، تا نیمه اول آبان ماه است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

تماس با ۱۱۸ در برهه‌ای از زمان رایگان بود، اما از حدود پنج سال پیش، تماس با کدهای سه‌رقمی غیراضطراری، از جمله ۱۱۸ مشمول هزینه برای تماس‌گیرنده شده است.
اخیرا برای برخی از مشترکان این سوال ایجاد شده که چرا با تماس با سامانه ۱۱۸ از اعتبار تلفن‌شان کسر می‌شود. این در حالی است که اگرچه قبلا تماس با کدهای خدماتی سه‌رقمی رایگان بود و افراد بابت تماس با این کدها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کردند، اما پس از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که مربوط به اوایل سال ۱۳۹۴ است، تماس با کدهای سه‌رقمی غیراضطراری، مشمول هزینه برای تماس‌گیرنده شد که سامانه ۱۱۸ هم شامل همین کدها می‌شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۴ مهر

مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای گفت: در پیک ترافیک مکالمات بین ایران و عراق، به رقم پنج میلیون دقیقه مکالمه در شبانه‌روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند