محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

به گزارش مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران سازمان فناوری اطلاعات ایران با تشریح چشم‌انداز و مأموریت‌های جدید این سازمان، گفت : تغییرات مختلفی در همه‌ی ابعاد صنعت از قبیل کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، دولت هوشمند، اینترنت اشیا، حوزه‌ی بهداشت، حمل‌ونقل، آموزش و صنعت و غیره ایجاد شده و سازمان فناوری اطلاعات به‌ عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه‌ی فناوری، باید همگام با تغییرات و تحولات رویکردهای متفاوتی را در راستای استفاده‌ی بهینه از فرصت‌های پیش رو اتخاذ کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

به گزارش مهر، ابولحسن فیروزآبادی امروز در نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در لانه‌ی جاسوسی گفت: ما پیشنهادات شبکه‌ی ملی را مطرح کردیم البته شبکه‌ی ملی به معنی جداسازی و منصرف شدن از جهان نیست ما از این طریق می توانیم در این شبکه، مرزهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را طراحی کنیم.
وی گفت: برداشت مسئولان و برخی افراد از تهدیدهای فضای مجازی همسطح نیست. بنابراین ما باید تصمیماتی بگیریم که متناسب با این دید باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

به گزارش مهر، سید مصطفی اشرف که برای همایش سواد رسانه‌ای به استان سمنان سفرکرده در حاشیه‌ی دیدار با مسئولان ارشاد اسلامی استان هم‌زمان با پیش از ظهر شنبه ضمن بیان اینکه ۴۰ هزار سایت از سوی وزارت ارشاد شناسه شامد دریافت کردند، تأکید کرد: این اتفاق برای ۳۰ هزار کانال در فضای مجازی نیز رخ‌داده تا این وزارتخانه بتواند برای نظارت بر فعالیت‌های حوزه‌ی فضای مجازی اقدامات ویژه‌ای را اعمال کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

به گزارش مهر، فیروزآبادی عصر امروز در حاشیه‌ی نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در لانه‌ی جاسوسی در جمع خبرنگاران گفت: شورای عالی فضای مجازی دستور داده که تا آخر آذرماه وضعیت هاتگرام و طلاگرام تعیین تکلیف شود و اگر این پیام‌رسان‌ها نتوانند وضعیت خود را تعیین کنند اینترنت آن‌ها قطع خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

مهدی محبی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کاهش قیمت چند روز اخیر گوشی موبایل در بازار به کاهش نرخ دلار باز می‌گردد، گفت: هنوز تکلیف گوشی‌های توقیفی مشخص نیست و تا زمانی که این گوشی‌ها وارد بازار نشوند، وضعیت قیمت گوشی در بازار مشخص نخواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ آذر

به گزارش مهر، جلسه‌ی کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۱۳ آذرماه، موضوع بهره‌گیری کسب‌وکارهای حمل و نقل شهری هوشمند (تاکسی های اینترنتی) از سهمیه سوخت در طرح سهمیه‌بندی سوخت را بررسی می‌کند و درباره‌ی ارائه‌ی راه‌کارهای نظارتی در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ آذر

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، محمد جواد آذری جهرمی در پایان نشست مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های فعال در تنظیم بازار که در وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد، گفت: در این جلسه، اعلام شد که قاضی مربوطه، به رفع توقیف محموله‌های تلفن همراه موجود در گمرک رای داده و در این جلسه مقرر شد کارگروهی، کار هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوط برای عرضه هرچه سریع‌تر این گوشی‌ها به بازار را دنبال کند.
وی افزود: علاوه بر مشکلات ناشی از افزایش نرخ ارز، کمبود عرضه نیز موجب بروز حباب در این بازار شده است که امیدواریم با افزایش عرضه، هرچه سریع‌تر این کالا کاهش قیمت یابد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ آذر

به گزارش مهر، مرتضی براری در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: در راستای تعامل و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به منظور انجام پ‍ژوهش و توسعه‌ی فناوری و به کارگیری قابلیت‌های آن‌ها در توسعه‌ی کسب‌وکارها، در چند ماه گذشته جلسات متعددی با حضور مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند