محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر، کارشناس حقوق کسب و کار گفت: فردا مصوبه رسمیت بخشیدن به ماینرهایی که قبل از ۱۳ مرداد ۹۸ وارد کشور شده‌اند در هیات دولت مطرح خواهد شد و در صورت تصویب، تحول خوبی را در این صنعت شاهد خواهیم بود.
فرهاد بیات اظهار داشت: یکی از تحولاتی که در عرصه فناوری رخ داد، پدیده‌ای به نام رمزارز بود که ظرفیت بسیار خوبی را برای کشور می‌توانست فراهم کند زیرا یکی از مشکلاتی که ما در زمینه تجارت بین الملل بدلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های بانکی با آن مواجه هستیم، موضوع جا به جایی پول است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش پیوست، مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران رای به افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در کل کشور داد. این حق اشتراک در ۶ سطح اعمال می‌شود که اعداد بین ۱۰۰ تا ۸ هزار تومان خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

به گزارش پیوست، هفته آینده و در جلسه هیات دولت قرار است دستوالعمل استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز که برای مدت‌هاست استخراج‌کنندگان رمز ارز منتظر تصویب آن هستند بررسی و به تصویب برسد. در صورت تصویب این دستورالعمل تکلیف دستگاه‌های استخراج رمز ارز موجود در کشور یکبار برای همیشه مشخص خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

به گزارش رایتل، توسن و رایتل برای اجرایی کردن امضای الکترونیکی روی سیم کارت با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند؛ طبق این تفاهم‌نامه شرکت اعتماد هوشمند آینده از شرکت‌های گروه توسن و شرکت اطلاع‌رسانی داتک از شرکت‌های گروه رایتل برای پیاده‌سازی امضای الکترونیکی روی سیم‌کارت‌های رایتل با یکدیگر به توافق رسیدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

دقایقی پیش برخی مشترکان همراه اول از اختلال در خطوط این اپراتور شبکه موبایلی خبر دادند.
به گزارش برنا؛ مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شرکت همراه اول در خصوص این اختلال پیش آمده گفت: پاور یکی از مراکز به دلیل قطع برق مرکزی خاموش شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افت ولتاژ و خاموش شدن بخشی از تجهیزات شبکه همراه اول منجر به اختلال در این اپراتور شد که اکنون شبکه در حال بازگشت به شرایط عادی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

به گزارش پیوست، بازار گوشی‌های هوشمند که در چند ماه گذشته با افزایش قیمت بین ۲۵ تا ۳۰ درصدی مواجه بود حالا و علی‌رغم بالاتر رفتن قیمت ارز به ثبات نسبی رسیده و آنطور که فروشندگان بازار می‌گویند گوشی‌های هوشمند طی چند هفته گذشته با افزایش قیمت‌ چندانی روبه‌رو نشده‌اند. با این حال امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، این وضعیت را موقتی می‌داند و معتقد است اگر تخصیص ارز به‌صورت ثابت و مشخص به واردکنندگان داده نشود، آینده بازار موبایل نگران‌کننده خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

به گزارش اقتصادآنلاین، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: برپایه تصمیم کمیسیون اصلی اقتصادی دولت مقرر شد دستگاه‌های استخراج رمز ارز که به‌طور غیرقانونی و تا قبل از ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز وارد کشور شده‌اند، سامان‌دهی شوند.

ادامه مطلب