محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۵ خرداد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی از ۳۶ خدمت این وزارتخانه در حوزه هوشمندسازی تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید عباس صالحی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در بخشی از گزارش خود در تشریح وضعیت فرهنگی کشور با اشاره به فعالیت این وزارتخانه در حوزه فضای مجازی گفت: این وزارتخانه جزو اولین وزارتخانه هایی بود که برنامه خودش را در حوزه فضای مجازی به مرکز ملی فضای مجازی ارائه کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش ایسنا، در مراسم رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، دو روستای شهنیز از کهگیلویه و بویراحمد و گلانه از کردستان به صورت نمادین و با برقراری تماس تصویری آنلاین به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت نسل سه و چهار متصل شدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، مدیرعامل ایرانسل در ابتدای مراسم رونمایی از دسترسی بیش از ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات توسط ایرانسل از جدیدترین آمارهای این اپراتور گفت و اعلام کرد که آنها در سال گذشته توانسته‌اند بهترین شرکت مجموعه بین‌المللی MTN در بین ۲۳ کشور دنیا بشوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۳ خرداد

به گزارش ایرنا، پیرو برخی پرسش‌های مطرح شده در رسانه‌های اجتماعی پیرامون خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل، این اپراتور اعلام کرد که امکان استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل به صورت پیش‌فرض، برای تمامی مشترکان ایرانسل فعال است تا در صورت خروج مشترک از کشور و حضور در مناطق تحت پوشش اپراتورهای طرف قرارداد، امکان بهره‌مندی از خدمات رومینگ و ارتباط با ایران میسر شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۳ خرداد

دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، روز شنبه، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل رونمایی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ خرداد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال رایزنی هستیم تا با ایجاد مسیرهای جایگزین بیشتر، مشکل پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) در بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی را حل کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ خرداد

عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل گفت: اگر تخصیص ارز، ترخیص کالا و ثبت سفارش به شکل عادی انجام شود، کاهش قیمت‌های تلفن‌همراه که از چند رو قبل آغاز شده تا هفته اول تیرماه به ثبات می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۱ خرداد

به گزارش پیوست، سهام کافه‌بازار تا اواخر تابستان ۹۹ در بورس عرضه می‌شود؛ این خبری است که امیر امین‌شریفی، مدیرعامل کافه بازار در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود با پیوست اعلام کرد.

ادامه مطلب