محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ خرداد

به گزارش پیوست، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در گزارشی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر کسب‌وکارهای عضو اتحادیه را بررسی کرده است.بررسی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای عضو اتحادیه که در عرضه کالا و مواد غذایی، عرضه لوازم دیجیتال، مشاوره پزشکی، ویدئو و رسانه، خرید آنلاین بلیط و رویداد آنلاین فعالیت می‌کنند، در این روزها با افزایش حجم سفارش‌ها روبرو بودند و در مقابل کسب‌وکارهای حوزه‌های خدماتی، گردشگری، تاکسی آنلاین و سفارش غذا با کاهش چشمگیری از حجم سفارش روبرو بودند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ خرداد

شرکت داده گستر عصر نوین برنده مناقصه شرکت ارتباطات زیرساخت برای خرید و تامین تجهیزات جهت اجرای پروژه ایجاد زیرساخت ابری پیام‌رسان‌های بومی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ خرداد

رايتل در خصوص موضوع انتشار اطلاعات پنج و نیم ميليون مشترك رايتل اعلام كرد مشتركين رايتل بزرگترين سرمايه ما هستند و همچنين حفظ محرمانگي و حريم خصوصي مشتركين از اصول اوليه و قطعي رايتل است و اخبار منتشره درخصوص درخواست فرد باجگیر از رایتل کذب محض است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ خرداد

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات گفت: مرکز ماهر درز اطلاعات مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) را تایید کرد.
حسین فلاح جوشقانی در توئیتر نوشت: مرکز ماهر درز اطلاعات رایتل را تایید کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ خرداد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از امکان رصد زمانبندی و کیفیت ارائه سرویس‌های مذکور خانگی به وسیله سامان رصد این سرویس‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تغییر رویکرد‌ها برای ارائه و دریافت سرویس، گفت: به همین دلیل در حوزه ارتباطات ثابت و سرویس‌های مورد نیاز مردم در این حوزه ارائه و در کیفیت سرویس‌های ارائه شده تمرکز بیشتری انجام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ خرداد

موج جدیدی از کلاهبرداری اینترنتی اینبار با عنوان رجیستری موبایل به راه افتاده است و پلیس فتا از مردم میخواهد که بیشتر به پیامک های دریافتی خود توجه کنند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ سرهنگ حیدری رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا کلاهبرداری اینترنتی اینبار با رجیستری موبایلاستان با اشاره به موج جدیدی از کلاه‌برداری‌های اینترنتی تحت عنوان رجیستری موبایل گفت: با رواج رو به رشد این دست از کلاهبرداری اینترنتی از مردم میخواهیم به پیامک‌های دریافتی بیشتر توجه کنند.

ادامه مطلب