محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۵ تير

به گزارش پیوست، «دستورالعمل ضوابط فعالیت بانک‌های عامل و راهبران کیف ‌الکترونیکی پول در نظام پرداخت کشور» چندی پیش از سوی معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی پس از مدت‌ها بلاتکلیفی و انتظار فعالان حوزه پرداخت الکترونیکی به دبیرخانه هیأت عامل بانک مرکزی ارسال شد تا در اولین زمان ممکن مورد بررسی قرا گیرد. هر چند بسیاری تدوین و نهایی شدن این سند را گامی موثر در زمینه توسعه پرداخت‌های الکترونیکی می‌دانستند اما بسیاری از کارشناسان مشخص نبودن وضعیت کارمزد در این دستورالعمل و از سویی وابستگی زیاد آن به بانک‌ها و کم‌رنگ شدن نقش PSP ها را از چالش‌های اصلی آن بر می‌شمردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۵ تير

رضاخواه، باقری و عباس‌پور به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای رقابت انتخاب شدند.
احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی محمد باقری بنایی عضو کمیسیون اقتصادی، مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و عباس‌پور عضو کمیسون صنایع و معادن به عنوان کاندیدای عضو ناظر در شورای رقابت معرفی کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۵ تير

۱۰ روز قبل اولین اخطار از سوی رگولاتوری برای برخورد با گران‌فروشی و تخلف به اپراتورها ارسال شد که فایده‌ای نداشت؛ با پایان مهلت قانونی برای به حالت اولیه برگشتن تخلفات، معاون وزیر ارتباطات به ایرنا می‌گوید: روند قانونی برخورد با اپراتورها از شنبه پیگیری خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان پس از پایان تیر ماه برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد، گفت: بعد از پایان رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت خدمات دستگاه‌های دولتی و خصوصی متناسب با رتبه‌بندی به دفاتر واگذار می شود.

ادامه مطلب