محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

به گزارش پیوست، داتین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ امسال وارد بورس می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فناپ زیرساخت، ابرآروان و فناپ تلکام نیز سال آینده (۱۴۰۰) وارد بازار سرمایه‌ خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه‌های ارایه خدمات عمومی انتقال داده‌ها از طریق ارتباطات ماهواره‌ای (SAP)، ارایه خدمات مخابراتی ارتباطات همراه بین‌المللی ماهواره‌ای (GMPCS) و انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت (FWA) تا ۳۱ تیرماه، می‌توانند اعتبار پروانه خود را تمدید کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

به گزارش پیوست، مدیرعامل اسنپ در اولین نشست خبری خود روی واژه تعامل با بخش‌های مختلف کشور و همکاران این حوزه تاکید کرد و تعامل را تنها راه حل مشکلات دانست، به عقیده محمد خلج اسنپ اصلا به دنبال انحصار نیست و بیشتر به دنبال به دست آوردن سهم بیشتری از بازار است که مفهومی کامل مجزا از انحصار دارد. او همچنین اعلام کرد که اسنپ فعلا تمایلی برای ورود به بورس ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير

ایرانسل و «سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» برای همکاری در زمینه‌ی زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی، تفاهم‌نامه امضا کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير

به گزارش ایرنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات لازم برای پیگیری راه‌اندازی ایستگاه ثابت فضایی در شهرستان سلماس انجام شده و واگذاری زمین برای این امر به وسعت ٤٠ هکتار نیز به انجام رسیده است.
قاسم جلیلی‌نژاد روز دوشنبه اظهار داشت: ساختمان اداری این ایستگاه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و برای این امر حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير

به گزارش پیوست، پذیرش شرکت‌ها در فاز سوم پارک فناوری پردیس آغاز شده است. به گفته قائم مقام رئیس پارک فناوری پردیس از مزایای عضویت شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس معافیت مالیاتی آنها به مدت ۲۰ سال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير

موضوع واگذاری فیبرهای نوری به کسب‌وکارها محل مناقشه بوده است که اکنون، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری می‌گوید: بر اساس قانون این سازمان، متولی واگذاری فیبر نوری شهری به کسب و کارها و نهادها است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند