محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

به گزارش پیوست، بعد از ورود تغزیرات و سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف کنندگان به پرونده تخلف اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای تغییر در بسته‌های اینترنتی خود بدون مجوز رگولاتوری، حالا رئیس دفتر رئیس جمهوری، در نامه‌ای به وزیر دادگستری و سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت، به نقل از حسن روحانی خواسته تا با این دو اپراتور به دلیل با افزایش قیمت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

کارشناس ارشد طرح رجیستری تلفن همراه گفت: میانگین مصرف تلفن‌همراه در کشور قبل از اجرای طرح رجیستری سالانه ۲۵ میلیون دستگاه بوده که از ابتدای سال ۹۷ و همزمان با افزایش قیمت ارز، میزان مصرف به ۱۵ میلیون دستگاه در سال کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و لوازم جانبی گفت: طرح رجیستری نتوانسته قاچاق گوشی را متوقف کند، بلکه افراد گوشی را قاچاق و پس از رجیستر کردن بدون گارانتی در بازار به فروش می‌رسانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

به گزارش سیناپرس، امروزه با نگاهی به گستره وب‌سایت‌های فارسی‌زبان، می‌توان متوجه شد که سایت‌های زیادی در خصوص موضوع سلامت به فعالیت مشغول هستند. اما چنین سایت‌هایی تا چه حد توانسته‌اند به نیازهای واقعی جامعه پاسخ دهند؟ محققان طی پژوهشی، به این سؤال پاسخ داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

به گزارش دیجیاتو، نشست خبری «کالبدشکافی تبصره منع واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو» با حضور اعضای انجمن واردکنندگان موبایل و چند تن از کارشناسان سامانه همتا با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. «حسین یوسفیان» نماینده‌ی سامانه همتا در این نشست خبری، اعلام کرد که در سال ۹۸ نیم میلیارد یورو صرف واردات آیفون به شکل مسافری و رسمی شده است. او نهایت تلاش خود را انجام داد تا استدلال‌های مختلفی را مطرح کند که چرا واردات موبایل‌های بالای ۳۰۰ یورو در شرایط ارزی کنونی، منطقی نیست.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند