محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

رئیس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات سازمان بورس از الزام تمامی کارگزاری‌ها به میزبانی سرور سامانه‌های معاملات برخط در داخل کشور خبر داد و گفت: سرور هر ۱۰۸ کارگزاری بورس در داخل کشور است.
پایشگر، رئیس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات سازمان بورس از الزام تمامی کارگزاری‌ها به میزبانی سرور سامانه‌های معاملات برخط در داخل کشور خبر داد و گفت: سرور هر ۱۰۸ کارگزاری بورس در داخل کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور گفت: قطع اینترنت ضربه سنگینی به پیکره گردشگری استان فارس وارد کرده بگونه‌ای که اکنون خرید اغلب تورهای گردشگری، رزرو هتل و ... فسخ شده است.
حسن سیادتان، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گردشگری استان فارس در پی اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر ضربه سنگینی خورده و مسافران و گردشگرانی که در ابتدای هفته گذشته وارد این استان شدند نیز سریعا فارس و شیراز را ترک کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

آخرین آمار منتشر شده از آمار و اطلاعات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تا پایان نیمه اول امسال نشان می دهد که ضریب نفوذ موبایل در آستانه ۱۴۰ درصد قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش راه پرداخت، صبح امروز خبری در روزنامه دنیای اقتصاد منتشر شد با این تیتر که «سامانه همتا پولی شد». در این گزارش آورده شده که این سامانه دولتی برای نشان دادن شناسه رهگیری هر موبایل ۳ هزارتومان دریافت می‌کند درحالی که پیش از این اعلام شده بود رجیستری موبایل هزینه‌ای ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش پیوست، دور از ذهن نیست اگر با دیدن تیتر، ذهنتان معطوف به آثار قطع اینترنت در هفته‌های اخیر و مصائب فین‌تک‌ها و شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداخت شود. اما در یادداشت پیش رو قصد پرداختن به این موضوع را ندارم و برخلاف آنچه که امروز دغدغه همگانی است، می‌خواهم انگشت اشاره را به سوی رخدادی مهم‌تر و چه بسا پنهان از دیدگان بازیگران صنعت پرداخت نشانه روم!

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش اعتماد آنلاین، جدیدترین گزارش آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از حوزه تلفن همراه، حاکی از رشد مشترکان «همراه اول» و ریزش در شبکه های ایرانسل و رایتل است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش پیوست، مرکز توسعه تجارت‌الکترونیکی با صدور اطلاعیه‌ای خبر از نظارت بر کسب وکارهای اینترنتی به منظور عدم افزایش قیمت کالا و خدمات در فضای مجازی به دلیل افزایش قیمت بنزین داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش فارس، براساس تازه‌ترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سهم بازارهای اپراتورهای تلفن همراه، در سال ۱۳۹۷ سهم همراه اول ۶۰ درصد، ایرانسل ۳۶ درصد و رایتل ۴ درصد بود که این آمار در سال ۱۳۹۸ به ۵۳ ، ۴۳ و ۴ درصد رسیده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تازه‌ترین گزارشی که از سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه منتشر کرده، سهم اپراتورها را اعلام کرده است.

ادامه مطلب