محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ آذر

مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد. این نامه در تاریخ ۱۰/۰۹/۹۸ برای رییس شورای نظارت ارسال شده‌است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ آذر

به گزارش آی‌تی‌من، شرکت هواوی اعلام کرد که دو شرکت‌ «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب کرده‌است.
در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هواوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هواوی که به شکل رسمی وارد ایران می‌شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت‌های «مادیران» و «مانترا» هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

به گزارش فارس، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت:برای معیارهای کیفی شبکه ملی اطلاعات می توان از پژوهشگران استفاده کرد تا در لایه‌های مختلف این فعالیت ها را بررسی کنند و قسمت هایی که محرمانه نیست را ارزیابی کرده و مورد داوری قرار دهند.
امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات گفت این سند برای زیرساخت شبکه ملی اطلاعات تهیه شده و تمامی معیارهای آن قابل سنجش و ارزیابی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به هزینه ناخواسته رومینگ در شبکه تلفن همراه کشور آذربایجان در تماس‌های شهروندان ایرانی در مناطق مرزی گفت: تفاهمی کرده بودیم که این تداخل را به حداقل برسانیم تا این هزینه رومینگ ناخواسته به مردم تحمیل نشود.
در مسافرت به کشورهای خارجی، با استفاده از سیم‌کارت کشور مقصد، از تعرفه‌های آن کشور برای تماس تلفنی، ارسال پیامک و دیتا استفاده می‌شود اما اگر مسافران بخواهند از سیم‌کارت‌های ایرانی استفاده کنند، تعرفه‌های رومینگ برایشان محاسبه می‌شود که ناآگاهی از این تعرفه‌ها و نحوه استفاده از رومینگ بین‌الملل می‌تواند به هزینه‌های بالا منجر شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

معاون امور رادیویی رگولاتوری با بیان اینکه یکی از الزامات تحقق فناوری نسل پنجم ارتباطات، آزادسازی باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ توسط صداوسیما است، از آغاز استفاده تجاری برخی کشورها از 5G خبر داد.
به نقل از رگولاتوری، نسترن محسنی خواستار آزادسازی باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز توسط صداوسیما برای راه اندازی و توسعه نسل پنجم ارتباطات در کشور شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری‌های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» با حضور وزیر ارتباطات ایران و 14 استارتاپ ایرانی به همراه ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور جهان به میزبانی جمهوری آذربایجان به کار خود پایان داد.
صبح دومین روز از برگزاری نمایشگاه باکوتل، وزیر ارتباطات راهی این نمایشگاه شد تا قبل از حضور رییس جمهوری آذربایجان با غرفه‌داران ایرانی گفت و گو کند. او که برای دومین روز پیاپی به این نمایشگاه می‌رفت، قبل از غرفه داران در نمایشگاه حاضر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

اسنپ از امروز فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر و دزفول) در دسترس است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش ایرنا، وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، ظرف یک سال اطلاع‌رسانی در خصوص لغو عضویت در خدمات ارزش افزوده‌ ناخواسته را آغاز و روش‌های متفاوتی را در این خصوص اعلام کرده‌اند. اما با تمام این‌ها مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد هنوز ۲۲ میلیون نفر عضو خدمات ارزش افزوده هستند.

ادامه مطلب