محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

وزیر ارتباطات ایران، همراه رییس جمهوری آذربایجان از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه باکوتل دیدن کردند.
نمایشگاه باکوتل روز گذشته با حضور شرکت‌های حوزه فناوری در پایتخت جمهوری آذربایجان افتتاح شد. صبح امروز «الهام علی‌اف» رئیس جمهور این کشور همراه با همسرش «مهربان علی اوا» از این نمایشگاه که فردا اختتامیه‌اش برگزار می‌شود، بازدید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

به گزارش پیوست، سداد طرح ملی بازار را جهت ایجاد سوئیچ کارت برای هدفمند کردن تسهیلات خرد و صدور انواع کارت‌های تسهیلاتی براساس ضوابط ابلاغی بانک مرکز اجرایی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، مقداد محمدی محفوظ در مورد طرح ملی بازار گفت: «شرکت سداد باهدف تحقق اهداف اقتصادی دولت در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داخلی و اعطای تسهیلات فروش اقساطی به آن‌ها برای خرید کالاهای بادوام با نرخ ویژه، طرح ملی بازار را در قالب تلفیقی از معاملات برخط و ارتباط تولیدکننده با مصرف‌کننده طراحی و عرضه کرده است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

به گزارش پیوست، اینترنت تلفن‌همراه کاربران در سیستان‌ و بلوچستان بعد از گذشت ۱۶ روز و با وجود اتصال اینترنت ثابت و همراه در تمامی استان‌های کشور همچنان قطع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

به گزارش مهر، تیم بازرسان ویژه ستادی رگولاتوری با هدف نظارت پیشگیرانه، تامین حقوق مشترکان و اطمینان از اجرای کامل قوانین و مقررات به استانهای مختلف اعزام می شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

تعداد تراکنش‌های اینترنتی آبان ماه نسبت به مهرماه سال جاری ۶.۸۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.
به گزارش پیوست، طبق گزارش آبان ماه شاپرک تعداد تراکنش‌های اینترنتی انجام شده در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش یافته است. این کاهش می‌تواند نتیجه قطعی اینترنت از شاماگاه ۲۵ آبان ماه باشد که در بخش ثابت یک هفته و در بخش اینترنت تلفن‌همراه ۱۰ روز در کشور به طول انجامید. هرچند که هنوز اینترنت تلفن‌همراه در استان سیستان و بلوجستان متصل نشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

به گزارش پیوست، هفته از اطلاعیه بانک مرکزی مبنی بر اینکه مشتریان بانک‌ها رمز دوم پویا خود را فعال کنند، می‌گذرد. در این مدت بانک‌ها زیرساخت‌های خود را برای دریافت رمز دوم پویا توسط مشتریان آماده کردند. اما برخی از بانک‌ها چون پاسارگاد، گردشگری و سامان هنوز بستر پیامکی خود را راه‌اندازی نکردند. اما مدیران این بانک‌ها نیز همه نوید می‌دهند که بستر ارسال رمزپویای آنها از طریق پیامک تا ابتدای دی ماه آماده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو با همتای آذری خود دیدار و گفتگو کرد.
محمدجواد آذری‌جهرمی در ادامه دیدارها و رایزنی های بین المللی خود در جریان سفر به جمهوری آذربایجان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی باکوتل ۲۰۱۹ با رامین قلی‌زاده وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان، دیدار کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر

به گزارش ایلنا، پس از ناآرامی‌ها در پی افزایش قیمت بنزین، از 25 آبان‌ماه اتصال خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه به اینترنت در سراسر کشور قطع شد. پس از پنج روز از قطع اینترنت، اتصال خطوط تلفن ثابت به این شبکه آغاز شد و اکنون تمامی استان‌ها به اینترنت تلفن ثابت متصل هستند.

ادامه مطلب