محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ آبان

سامانه‌های فروش وی‌پی‌ان چگونه کار می‌کنند؟
روزنامه اعتماد نوشت: «با توجه به آن که دستور برای فیلترینگ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از سوی نهادهای دولتی و حاکمیتی نهایی شده و اجرا می‌شود، فروش خدماتی که منجر به دور زدن این دستورهاست همواره محل سوال بوده است. بسیاری از استفاده‌کنندگان از وی‌پی‌ان نیز این سوال را دارند که سامانه‌های فروش وی‌پی‌ان چگونه کار می‌کنند؟ چرا محدودیتی برای فعالیت آنها وجود ندارد و چگونه این سامانه‌ها به شبکه پرداخت بانکی وصل شده و در فضای رسمی کار خود را ادامه می‌دهند؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات معماری سازمانی در کشور را ناکارآمد ارزیابی کرد و گفت: باید به دنبال عزم جدی برای بازآفرینی و تغییر پارادایم‌ها در معماری سازمانی دولت باشیم.
به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با انتقاد از معماری ناکارآمد سازمانی گفت: معماری سازمانی دولت نیاز به طراحی و بازآفرینی دارد و این فرصت با ورود حوزه دولت الکترونیک و رشد فناوری اطلاعات میسر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر لزوم تغییر در دانش معماری سازمانی در کشور، گفت: ایجاد تغییر در معماری سازمانی دولت از اولویت‌های این حوزه است و استفاده بهینه از دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات مناسب‌ترین راه برای ایجاد تغییر مثبت است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در سومین همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با انتقاد از معماری ناکارآمد سازمانی، گفت: معماری سازمانی دولت نیاز به طراحی و بازآفرینی دارد و این فرصت با ورود حوزه دولت الکترونیک و رشد فناوری اطلاعات میسر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای مدیران ضمن ارائه گزارش عملکرد هفت ماهه بانک بر افزایش درآمدزایی و کاهش‌ هزینه‌های تجهیزمنابع و هزینه‌های غیرعملیاتی بانک برای رسیدن به سودآوری تأکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری سه چالش مربوط به بیمه، مالیات و تامین مالی را از مهمترین چالش های پیش روی استارت‌آپهای ایرانی عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

به گزارش گروه بنگاه‌ها، متقاضیان کار در تپسی می‌توانند به جای ثبت‌نام حضوری، به‌صورت آنلاین ثبت‌نام و پس از طی مراحل تایید صلاحیت توسط پلیس به‌عنوان سفیر این شرکت شروع به کار کنند. تپسی برای اولین بار امکان ثبت‌نام آنلاین رانندگان را علاوه‌بر امکان ثبت‌نام حضوری در بین سایر تاکسی‌های اینترنتی اجرایی کرده است تا دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به مراکز ثبت‌نام میدانی یا شرکت تپسی نباشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

به گزارش فارس، سامانه‌های بومی در حوزه ارتباطات ماهواره‌ای و رادیویی در نمایشگاه فناوری رسانه به نمایش گذاشته شد.
همزمان با شانزدهین اجلاس سراسری فناوری رسانه، نمایشگاه آن نیز برگزار و دستاوردهای گروه‌های ارتباطات ماهواره‌ای و ارتباطات رادیویی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

احراز هویت متقاضیان سرویس‌های ارتباطی با دریافت مشخصات کد ملی و کد پستی توسط دارندگان پروانه این سرویس‌ها، با هدف نشانه‌گذاری آدرس‌ها کد پستی به عنوان یک مکان شناسنامه‌دار انجام می‌شود و بنابراین امکان سوءاستفاده از اطلاعات افراد هنگام دریافت این سرویس‌ها وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب