محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

به گزارش پیوست، مدیرعامل دیجی‌کالا اعلام کرد ۲۰ میلیون نفر به شکل ماهانه به این فروشگاه اینترنتی سر می‌زنند و تنوع کالایی در دیجیکالا به بیشتر از ۱.۷ میلیون کالا رسیده است. براساس اظهارات حمید محمدی تنوع محصولات این مارکت‌پلیس غیرقابل مقایسه با بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فیزیکی ایران است و حالا ۹۰ درصد از خرده‌ فروشی آنلاین کشور در اختیار این مارکت‌پلیس است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح فعالیت های این شرکت به منظور پیاده سازی و تحقق دولت الکترونیک اظهار داشت: در همین راستا، پرونده ها و اطلاعات مربوط به تلفن ثابت مشتریان طی فرایند یکپارچه و متمرکزی در سراسر کشور از حالت کاغذی و فیزیکی به پرونده الکترونیک تبدیل می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

به گزارش آی‌تی‌من، هیات وزیران به استناد قانون برنامه ششم توسعه و با هدف تامین امنیت شغلی شاغلان مشاغل فرهنگی و هنری و رسانه‌ای و تسهیل فعالیت صنفی و حرفه‌ای در این حوزه، با تاسیس انجمن صنفی سراسری توسط پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و شاغلان بخش فرهنگ و هنر و رسانه موافقت کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

به گزارش دیجیاتو، چهارمین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی با موضوع «تبیین سیاست‌ها والزامات توسعه خدمات دیجیتال در فضای مجازی کشور» برگزار شد. دبیر شورای عالی فضای مجازی در این جلسه اوتاکید کرد که باید در حوزه ICT به استقلال برسیم و سکوهای خودمان را داشته باشیم چرا که امروزه کشوری که اپلیکیشن‌هایش در کسری از ثانیه از کار می‌افتند، قدرتی ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

مدیران عامل ۱۱ شرکت بخش خصوصی ارائه کننده خدمات اینترنتی در آخرین نشست مشترک خود تاکید کردند همچنان به تدابیر وزیر ارتباطات برای برون رفت از مشکلات شدیدی که با آن مواجه هستند امیدوارند.
به نقل از شرکت حلما گستر تلاش، در این نشست حاضران با انتقاد از عدم اعطای پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این شرکت که از محل مشارکت ۱۱ شرکت دارای مجوز تشکیل شده است، لزوم احقاق حقوق خود را مورد تاکید قرار دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

به گزارش پیوست، تمامی محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی شامل پلتفرم‌های اشتراک فیلم و VOD ها باید از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی مجوز بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

به گزارش پیوست، چهارمین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز صبح (۲۰ آبان) با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد. در این نشست ابوالحسن فیروزآبادی با اعلام اینکه مرکز ملی فضای مجازی سندی با عنوان «سند توسعه خدمات دیجیتال» تهیه کرده از اعضای کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نصر خواست تا برای بهبود این سند مرکز ملی فضای مجازی را کمک کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان

مجری پروژه طراحی، توسعه و پیاده‌سازی ابزار بومی از منظر پدافند سایبری اعلام کرد: پژوهشگاه ICT سامانه پدسا را با تمرکز بر سنجش تاب آوری و الزامات امنیتی سایبری طراحی و پیاده‌سازی کرده است.

ادامه مطلب