محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارائه گزارشی درباره عملکرد سامانه ۱۹۵، از آماده بودن سامانه فرادید برای دسترسی عموم مردم به اطلاعات کیفیت سرویس‌ها خبر داد.
مجید حقی معاون معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به عملکرد سامانه 195 در چند سال گذشته، گفت: سامانه 195 در سال 91 در حدود 1300 شکایت، سال 93، 3 هزار، سال 97 ، 61 هزار و در 8 ماهه سال جاری نیز در حدود 65 هزار شکایت دریافت کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

فعالیت‌های پژوهشگاه ICT پیرامون خودروهای هوشمند از جمله دستاوردهای پروژه «رگولاتوری خودروهای متصل» در جلسه ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، ارائه شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات گفت که یک میلیون و ۲۰۰ هزار شکایت مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی در سامانه ۸۰۰۷ را برای قوه قضائیه ارسال کردیم.
محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه اینستاگرم خود با اشاره به ارسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار شکایت مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی در سامانه ۸۰۰۷ برای قوه قضائیه اعلام کرد که این موضوع "رکورد گینس است برای خودش! در دنیا سابقه ندارد این حجم از شکایت در یک هفته! با شناختی که از حضرت حجه‌الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس محترم و عزیز قوه قضائیه دارم، مسلما خبرهای خوبی در مبارزه با فساد پس از این گزارش رخ خواهد داد. منتظر باشید!"

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

به گزارش گروه بنگاه‌ها، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در جلسه رونمایی از کتاب «اقتصاد اشتراکی» مطرح کرد: به طور متوسط ماهانه نزدیک به ۵۰ میلیون تراکنش قلابی در برخی از شرکت‌های پرداخت انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیک مردم محور گفت: در شرایطی که دولت با مشکلات حوزه بودجه و درآمد مواجه است، این خدمات باید زندگی مردم را تسهیل و گره از کار آنها باز کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از تشکیل کارگروهی در زمینه رمزارزها خبر داد و گفت: در این کارگروه در خصوص نرخ ترجیحی برقی که باید به ماینرها ارائه شود، مذاکراتی در دستور کار قرار دارد.
مهدی محمدی با اشاره به برنامه‌های ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در خصوص رمز ارزها، افزود: بخش استخراج (Mining) رمز ارز تعیین تکلیف شده، ولی خرید و فروش آن همچنان ممنوع اعلام شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، گفت: سعی می کنیم موارد فیلترینگ را تا حد امکان کاهش دهیم ولی در برابر افرادی که بخواهند بدون توجه به حدود قانونی و صرفاً بر اساس فشار رسانه‌ای از مسئولیت خود سر باز بزنند، می ایستیم.
جواد جاوید نیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، با اشاره به فیلترینگ سایت های دانلود فیلم در هفته های اخیر گفت: این اقدام به دلیل تخلفات متعدد در انتشار محتوای غیر اخلاقی و پس از بارها طرح در کارگروه محتوای مجرمانه و تصویب فیلترینگ آنها صورت پذیرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

به نوشته‌ی روزنامه ایران، این روزها بحث ارزش افزوده همچنان داغ است تا آنجا که در سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان یزد، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سؤالات بیشمار مردم و دانشجویان در خصوص ارزش افزوده پاسخ داد و گفت: تاکنون بیش از ۴ و نیم میلیون نفر از طریق کد معرفی‌شده *800*6# ارزش افزوده خود را استعلام گرفته‌اند.

ادامه مطلب