محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

معاون رگولاتوری از کاهش تعداد پیامکهای تبلیغاتی ارسال شده از خطوط شخصی طی ۶ ماه اخیر خبر داد و گفت: تمامی مشترکان می توانند از لیست سیاه برای حذف پیامکهای تبلیغاتی استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات با بیان این که اکنون شرایط کشور به دلیل نبرد اقتصادی، خاص و متفاوت است گفت: تغییر تعرفه ها را به مسئولان کشور توصیه نمی کنم و افزایش تعرفه ها صلاح نیست‌.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

به نوشته‌ی روزنامه ایران، «سند نظام جامع تنظیم مقررات فضای مجازی تدوین شد.» این خبر را عباس آسوشه معاون مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد و گفت: «در سند نظام جامع تنظیم مقررات فضای مجازی، تکلیف هر دستگاه در حوزه تنظیم مقررات برای فضای مجازی مربوطه مشخص و رگولاتوری و تنظیم مقررات محتوای هر بخشی از فضای مجازی، به‌ دستگاه مربوطه واگذار شده است. برای مثال حوزه بهداشت و درمان موظف به رگولاتوری محتوای حوزه بهداشت و درمان است.» در پی رسانه‌ای شدن این خبر به سراغ کارشناسان حوزه فاوا رفتیم و این سؤال را پرسیدیم که آیا سپردن تنظیم مقررات محتوای هر بخش به دستگاه‌های دولتی، اقدام درستی است؟ و در دنیا با بحث رگولاتوری فاوا و مدیا چگونه برخورد می‌کنند؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر دفاع و مدیر عامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع از توانمندی های مجموعه صاایران بازدید کرد.
به نقل از وزارت دفاع، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از سازمان صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) با قدردانی از فعالیت متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی در مجموعه صاایران اظهار کرد: بحمدالله مجموعه دفاعی کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه فضایی دستاوردهای بی نظیری داشته است و از طریق هم افزایی با سایر مجموعه های دانش بنیان کمک شایانی به پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان

به گزارش پیوست، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با ارائه کمک بلاعوض از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند حمایت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان

«سامانه امداد و نجات و اطلاع رسانی هوشمند مکان محور» برای کمک به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور توسط پیام رسان بومی «گپ» فعال شد.
به نقل از پیام رسان گپ، در پی زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد دیروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، سامانه امداد و نجات مکان محور با آدرس Gap.im/112 در پیام رسان گپ (برای مخاطبین) و داشبوردهای مدیریتی آماده کمک رسانی به مصدومان است.
پیام رسان گپ ضمن همدردی با خانواده‌های داغ‌دار اعلام کرد: سامانه امداد و نجات هوشمند هلال احمر که در پیام رسان گپ فعال است، بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مصدومان است.

ادامه مطلب