محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش تسنیم، دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش فناوران، دبیر شورای عالی فضای مجازی در دومین روز نمایشگاه الکامپ در بازدید از سالن‌های الکام استارز، به مشکلات و درخواست‌های شرکت‌های نوپا و خلاقیت‌هایشان در راستای شکل‌دهی به اقتصاد دیجیتال گوش داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بازدید از مرکز آماده‌سازی مکانیزه‌ی مرسولات پستی اولین اپراتور خصوصی پست کشور موسوم به تیپاکس با بیان اینکه در صورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بازار پستی کشور، سرانه‌ی مرسولات پستی کشور تا چند برابر افزایش خواهد یافت، گفت: متاسفانه تا به حال مردم نتوانسته‌اند سرویس‌های شایسته‌ای را برای ارسال مرسولات خود دریافت کنند و انتظار می‌رود با فعالیت اپراتورهای خصوصی پست در کشور، گام‌های موثری برای بهبود کیفیت سرویس‌های پستی برداشته شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

نشست هم‌اندیشی بررسی و پیگیری مشکلات اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون نظارت و اعمال مقررات و تعدادی از مدیران این سازمان برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

به گزارش ایسنا، رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عزم و اقدام جدی وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی گفت: اعتقاد داریم که معضل کنونی پیام‌رسان‌های داخلی بیش از مشکلات فنی، مشکل عدم اقناع کاربران در استفاده از این پیام‌رسان‌ها است که وظیفه‌ی مشخص و اختصاصی وزارت ارتباطات نیست و دستگاه‌های دیگر باید ورود کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات از رشد تولید محتوای فارسی درفضای مجازی خبر داد و گفت: سهم زبان فارسی در محیط وب از ۷ دهم درصد در ۲ سال پیش به ۱.۹ درصد رسید و در این شاخص از چین و ترکیه پیش افتادیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند