محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

پس از اعلام بسته‌ی جدید ارزی دولت، بازار گوشی تلفن همراه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان داد و قیمت انواع آن ۱۰ درصد کاهش یافت.
به گزارش فارس، بازار گوشی تلفن همراه به بسته‌ی جدید ارزی دولت و کاهش نرخ ارز آزاد واکنش نشان داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در عرصه‌ی فضایی کشور گفت: ۷۵ درصد حجم اقتصاد فضایی در کشورهای صاحب فناوری فضایی در دست بخش خصوصی است.
مرتضی براری به اتفاق هیئتی شامل برخی اعضای شورای عالی فضایی، مرکز پژوهش‌های مجلس، نمایندگانی از بخش خصوصی و اپراتورهای تلفن همراه در پژوهشکده‌ی سامانه‌های ماهواره‌ی پژوهشگاه فضایی ایران حضور یافتند و از دستاوردهای ماهواره‌ای این پژوهشکده دیدار کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایلنا، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان فناوری اطلاعات با هدف توسعه‌ی خدمات فناوری اطلاعات در حوزه‌ی بازار سرمایه تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایسنا، مدیرکل راهکارهای سازمانی اپراتور دوم تلفن همراه از انجام روزانه بالغ بر ۱۰ هزار تراکنش بر بستر سامانه‌ی پرداخت موبایلی این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش ایسنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است: به نظر من تصمیم و اقدام قوه‌ی قضاییه در حوزه‌ی پیام‌رسان‌ها در چارچوب محدودسازی پیام‌رسان انحصاری خارجی است؛ در فضای مجازی هزاران فیلترشکن وجود دارد و می‌توان گفت در اکثر کشورهای دنیا فیلتر با شدت و ضعف‌هایی وجود دارد. به همین دلیل در همه جای دنیا فیلترشکن‌هایی تولید می‌شوند که تولیدکنندگان آن اهداف مختلف اعم از اقتصادی، صنعتی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش بورس‌نیوز، همانگونه که انتظار می‌رود وضعیت صنعت بانکداری کشور در سال جاری نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. اعلام زیان‌های چند هزار میلیارد تومانی در فعالیت‌های سه ماهه‌ی نخست بانک‌های بزرگ کشور، پیش‌بینی شرایط و سودآوری بانک‌های کوچک‌تر کشور را نیز آسان‌تر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش مهر، رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس از پیگیری جدی مجلس برای اتصال همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) برای تحقق واقعی پروژه‌ی دولت الکترونیک در کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش فارس، رئیس‌ اتحادیه‌ی دستگاه‌های مخابراتی درباره‌ی تاثیر بسته‌ی جدید ارزی دولت بر بازار موبایل، گفت: اگر این بسته منجر به تک نرخی شدن ارز شود و هر واردکننده که خواست ارز دریافت کند و کالا به وفور در بازار موجود باشد، موفق خواهد بود.

ادامه مطلب