محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

۱۶ شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری نسبت به بر هم خوردن شرایط رقابت آزاد در بین شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت کشور هشدار دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: استفاده از سیم کارت‌های شخصی تلفن همراه برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خلاف و ممنوع است و وزارت ارتباطات با آن برخورد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

به گزارش ایسنا، فراهم کردن امکانات ارتباطی در زمان اربعین و حج واجب در سال‌های گذشته، همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و در صورت مناسب بودن شرایط ارتباطی، یکی از موفقیت‌های هر سال را رقم می‌زند.
نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق، شرکت ارتباطات زیر ساخت در نقاط از پیش تعیین شده‌ای در مرز ایران و عراق، فیبر نوری نصب و اجرا کرده است و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری فضایی در جهت رفع نیازهای جامعه گفت: گفتمان اقتصاد در صنعت فضایی کشور ایجاد شده است.
به گزارش سازمان فضایی ایران، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه‌ی بررسی پیشرفت پروژه‌ها و اقدامات سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی گفت: گفتمانی جدید در حوزه‌ی فضایی کشور ایجاد شده که یکی از این اقدامات، ایجاد گفتمان اقتصاد در صنعت فضایی کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: به گفته‌ی وزیر ارتباطات طی ۶ ماه اخیر، ۲۵ میلیون حمله‌ی سایبری و ۶۵۰ مورد نفوذ توسط ۹۰۰ هزار مهاجم علیه کشورمان گزارش شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند