محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

به گزارش مهر، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ورود مقام قضایی به مساله‌ی واردات گوشی موبایل در جهت حل مشکلات به وجود آمده در این بازار به دلیل تغییرات نرخ ارز و تخلف واردکنندگان خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش ایلنا به نقل از بیمه‌ی مرکزی، غلامرضا سلیمانی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیر ساخت سامانه‌ی سنهاب گفت: سامانه‌ی نظارتی سنهاب باید به سمت آنلاین ۱۰۰ درصدی حرکت کند تا مباحث نظارتی با دقت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش مهر، مرکز تحقیقات مخابرات ایران موضوع راه‌اندازی آزمایشگاه ارزیابی و اعتبارسنجی خدمات شبکه‌های پیام‌رسان بومی در کشور را در قالب یک کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

در چارچوب وظایف دبیرخانه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات، ارزیابی چهارم خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور در شهریورماه اعلام خواهد شد.
به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، دبیرخانه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات موظف است به‌صورت مستمر در دوره‌های ۳ ماهه ارزیابی کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی که شناسنامه‌ی خدمات آن‌ها به تائید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است، اقدام و گزارش مربوط را به شورا ارائه کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

به گزارش تسنیم، اتحاد و هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر سر تعیین راهکارهایی نوین برای ارائه ارزش افزوده موبایل وارد مرحله‌ی تازه‌ای شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

به گزارش تسنیم، قائم‌مقام وزیر ارشاد خبر از رانت‌شکنی در حوزه‌ی راه‌اندازی استارتاپ‌ها داد و گفت: در مدت زمان ۲۰ روزه آئین‌نامه‌های جدیدی در این راستا ابلاغ می‌کنیم.

ادامه مطلب