محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

مجموعه‌ی گیم کانکشن فرانسه شرایط ویژه‌ای را برای حضور استودیوهای بازی‌سازی ایرانی در نظر گرفته تا بازی‌سازان ایرانی راحت‌تر بتوانند در این رویداد تجاری معتبر حضور پیدا کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، یک مقام دولتی گفت: با وجود آنکه عمر پیام‌رسان‌های ما چندان زیاد نبوده اما ۱۴ درصد کسب‌وکارها و بنگاه‌های داخل روی پیام‌رسان‌های داخلی کار می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش Itmen، دو شرکت اسنپ و تپسی در یک نشست مشترک که در محل اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی به لایحه‌ی جدید وزارت کشور که فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل را به شهرداری محول می‌کند اعتراض کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: پرونده‌ی واردکنندگان متخلف تلفن همراه در حال بررسی است.
به گزارش تسنیم، امیرمحمد پرهام‌فر افزود: تقارن اجرای طرح رجیستری تلفن همراه و اجرای بسته‌ی سیاست‌های ارزی دولت و ارائه‌ی دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به همه‌ی واردکنندگان سبب شد ثبت سفارش‌ها منظم‌تر و با جزئیات دقیق و کامل‌تری انجام گیرد و کمک کرد تا ما بتوانیم همه تخلفات بعد از آن را رصد کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، مدیرکل فناوری رسانه‌های نوین صدا و سیما گفت: در صدا و سیما با چرخه‌ای از فناوری‌ها مواجهیم و در تمام این چرخه معدود تجهیزی است که در داخل قابلیت ساخته شدن نداشته باشد واگر هم در داخل ساخته نمی‌شود مواردی است که در دنیا نیز سازندگان محدودی دارد.

ادامه مطلب