محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

به گزارش فناوران، رئیس جمهور قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیر مجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی را به وزارت خانه‌های بهداشت و فرهنگ ابلاغ کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

با همکاری کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه‌ی اتاق ایران و سازمان ملی استاندارد، هشت استاندارد زاید در حوزه‌ی کسب‌وکار مرتبط با فاوا حذف شد.
محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران معتقد است که نبود استانداردهای به‌روز، عاملی است که حضور شرکت‌های ایرانی در بازار بین‌المللی را با آسیب مواجهه کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طبق توضیحات وزیر ارتباطات در جلسه‌ی امروز این کمیسیون، ۲۵ میلیون حمله‌ی سایبری و ۶۵۰ مورد نفوذ طی شش ماه گذشته توسط بیش از ۹۰۰ هزار مهاجم علیه کشور شناسایی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار سخت‌افزار در ماه‌های اخیر با توجه به شرایط روانی ناشی از نوسان قیمت ارز خالی از خریدار بوده و همواره با افزایش قیمت‌ها مواجه است. فعالان بازار معتقدند که اگرچه در برخی از حوزه‌ها شاهد ورود کالا هستیم اما به دلیل جو روانی که خریدار و فروشنده در آن قرار دارند، نمی‌توان انتظار ثبات قیمت داشت و به همین دلیل قیمت‌ها پیوسته در حال تغییرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش ایسنا، مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی گفت: تبلیغاتی که در سایت‌هایی چون نت‌برگ و تخفیفان در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمات سلامت می‌شود فاقد مجوز نظام پزشکی است.
فهیمه سادات سالاری گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما تبلیغات مداخله‌گرایان در حوزه‌ی پزشکی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش فارس، دبیر هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران به دلیل ضرر مالی مخابرات از ابطال اخذ آبونمان از خطوط تلفن ثابت توسط دیوان عدالت اداری، خواستار تجدید نظر در رای دیوان شد.
فرامرز رستگار دبیر هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در موضوع ابطال مصوبه‌ی اخذ آبونمان از خطوط تلفن ثابت توسط دیوان عدالت اداری از شرکت مخابرات بابت ضرر مالی دفاع کرده و خواستار تلاش برای تجدید نظر در رای دیوان شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش فارس، رئیس اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی تهران گفت: اگر نرخ بازار ارز و ثانویه یکی شود، نوسان نرخ دلار در بازار ثانویه کمتر از ۱۰ تومان باشد و نرخ ارز این بازار حدود ۸ هزار تومان باشد، قول می‌دهم که کالا در بازار IT ارزان‌تر شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتور دوم به عنوان حامی مالی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، بیش از تعهداتش به این ۲ باشگاه کمک مالی کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند