محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

فناوری VoLTE (Voice Over LTE) که در شبکه‌های تلفن همراه نسل چهارم یا 4G به کار گرفته می‌شود مزایای زیادی برای کاربران و همچنین اپراتورهای تلفن همراه دارد. این فناوری به زودی توسط اپراتورهای تلفن همراه کشورمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند همانند سایر نقاط دنیا، در کشور ما نیز از این فناوری بهره‌مند شوند. هوآوی به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند در دنیا و همچنین یکی از شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی‌های مخابراتی در بحث VoLTE نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جز اولین شرکت‌هایی در کشورمان می‌باشد که می‌تواند پشتیبانی کامل از این فناوری را در اختیار کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دولت الکترونیک مراجعه‌ی حضوری مردم به دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد، گفت: مکانیزه کردن و الکترونیکی کردن فرایندهای سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که ارباب رجوع دارند هرچند گامی رو‌ به جلو و در کاهش فرایندهای درون سازمانی موثر است، اما دولت الکترونیکی نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

امیر ناظمی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات در الکامپ گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحه‌ای به هیات دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویس‌های حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

وزیر ارتباطات در آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ گفت: ما در کشورمان ظرفیت‌ها و چالش‌هایی داریم که از تضارب آن‌ها زمینه‌ی شکوفایی و رشد فراهم می‌شود.

ادامه مطلب