محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ آبان

گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال ۹۹ با عنوان"ایران در مسیر هوشمندی" منتشر شد.
این گزارش با تکیه بر این اصل مهم که کیفیت شبکه ‫#حق‌الناس‬ است، در راستای سیاست های رگولاتوری جهت گزارش به مردم و شفاف سازی وضعیت کیفیت اپراتورها، حفاظت از حقوق مصرف کننده ، بهبود رقابت و ایجاد امکان حق انتخاب برای مشترکان پس از بررسی و مقایسه اپراتورها منتشر شده است.
معرفی اپراتورها

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ آبان

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل از افزایش ۷۳ درصدی درآمدهای عملیاتی خود در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد.
یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در رابطه با شرایط این اپراتور در شش ماه نخست سال ۱۳۹۹ گفت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل موفق شد در سایه حمایت‌های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و اتخاذ تدابیر هیات مدیره خود با رشد ۱۱۰۷ درصدی سود ناخالص و کاهش ۳۴ درصدی هزینه‌های مالی از مقدار زیان عملیاتی و خالص 23 و 86 میلیارد تومان در شش ماه ابتدایی سال ۹۸ به سود عملیاتی و خالص ۱۵۶ و ۱۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ آبان

از ابتدای سال تا پایان شهریورماه سال جاری، ۵۳ هزار و ۶۷۸ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ آبان

نائب‌رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ایران با ۶۷ میلیون کاربر، بیشترین تعداد کاربر اینترنت در منطقه را دارد.
سجاد بنابی در توئیتر نوشت: به گزارش پایگاه internetworldstats.com کشورمان چهارمین کشور جهان از نظر رشد دسترسی به اینترنت است. بر اساس همین گزارش ایران با ۶۷ میلیون کاربر، بیشترین تعداد کاربر اینترنت در منطقه را دارا است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ آبان

آزیتا دهقان درباره عملکرد اپراتور رایتل در دوران کرونا برای بهبود وضعیت آموزش مجازی توضیحاتی را ارائه داد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: آزیتا دهقان مدیر توسعه محصولات و خدمات رایتل عنوان کرد؛ بر اساس مسئولیت اجتماعی و دستورات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در راستای بهبود وضعیت دانش آموزان برای استفاده از آموزش مجازی مدارس، اینترنت اپلیکیشن شاد بر اساس IP‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در رایتل هم مانند سایر اپراتور‌ها رایگان شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ آبان

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات از تعیین تعرفه ۲۵۰ خدمت دستگاههای اجرایی و ابلاغ آن به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی خبر داد.
با اشاره به اینکه این خدمات از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، شناسه خدمت دریافت کرده اند، گفت: از بین ۲۵۰ خدمت ابلاغ شده، تعرفه ۱۲۹ خدمت از سوی کارگروه تنظیم بازار سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تعرفه سایر خدمات نیز از سوی رگولاتوری و براساس مصوبه ۲۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ آبان

به گزارش پیوست، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش جدید خود «کد ملی» را مناسب‌ترین کد برای شناسایی شهروندان و ارائه خدمات به آنها دانست و به ۸ دستگاه دیگری که برای شناسایی کاربران خود اقدام به تولید کد می‌کنند پیشنهاد داد تا از کد ملی استفاده کنند.

ادامه مطلب