محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ آبان

معاون طراحی و تضمین ماموریت پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه حمایت‌های مشاوره علمی زیرساختی، مالی و واگذاری پروژه‌ها در دستور کاراین پژوهشگاه قرار دارد، از راه اندازی مرکز نوآوری فضایی در بهمن ماه به صورت رسمی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ آبان

اپراتور اول از برگزاری مانور پدافند غیرعامل با هدف تست تحمل و تاب‌آوری در سطح نودهای اصلی شبکه خبر داد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل، مانور پدافند غیرعامل با رویکرد تست تحمل و تاب‌آوری نودهای اصلی شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور با حضور و نظارت مدیران بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل اجرا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

فناپ با راه‌اندازی پویش «‌سکوی خلق دانش‌»از نویسندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت مادی و معنوی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی فناپ، موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، ساختار سازمانی، سرمایه‌های انسانی و همچنین فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا، رایانش ابری و هوش مصنوعی و اقتصاد نوآوری در این پویش مورد توجه قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

جزیره کیش به عنوان تازه‌ترین مقصد تاکسی اینترنتی اسنپ انتخاب شد. شرکت اسنپ و شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای راه‌اندازی تاکسی‌ اینترنتی در جزیره کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

به گزارش عصر شنبه وزارت آموزش‌ و پرورش،محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست شورای معاونین که با حضور رئیس پدافند غیر عامل کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوالات خبرنگاران درمورد اقدامات انجام شده در خصوص پدافندغیرعامل در آموزش و پرورش و نتایج جلسه امروز، اظهارکرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل به این نکته تاکید می کنم که استمرار جریان یادگیری در زمان کرونا را می توان یکی از آزمون های پدافندغیرعامل دانست که جمهوری اسلامی به خوبی از عهده آن برآمده و به موفقیت رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ آبان

به گزارش مهر، اخترشناسی، ستاره‌شناسی یا نجوم به دانش بررسی موقعیت، تغییرات، حرکت و ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی «پدیده‌های آسمانی» از جمله ستاره‌ها، سیاره‌ها، دنباله‌دارها، کهکشان‌ها و پدیده‌هایی مانند شفق قطبی و تابش زمینهٔ کیهانی گفته می‌شود که منشأ آن‌ها در خارج از جو زمین است. خیلی از افراد علاقمند به رصد رویدادهای نجومی هستند که در کشور ما هم منجمان آماتور و حرفه‌ای این رویدادها را دنبال می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان

بیست و یکمین نشست شورای رگولاتوری کشورهای جنوب آسیا (SATARC-۲۱) در ۶ و ۷ آبان ماه ۹۹ از سوی جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.
در این نشست که با حضور آریوان هاورانکسی، دبیرکل جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه، روسای رگولاتوری ایران، افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، مالدیو، پاکستان، نپال و سریلانکا و فعالان بخش خصوصی این حوزه مانند شرکت هوآووی به صورت آنلاین برگزار شد، درباره سیاست ها و روندهای رگولاتوری در جنوب آسیا، نقش رگولاتوری ها در ارائه خدمات پهن باند مقرون به صرفه برای همه و چالش‌های این حوزه، در نظر گرفتن چارچوب نظارتی از جمله نقشه راه طیف برای استقرار G، به اشتراک گذاری تجارب کشورها در مورد درس هایی که از بیماری کووید ۱۹ آموخته اند و چالش‌ها و فرصت‌های مربوط به سیاست ها و اقدامات رگولاتوری ها برای دوران پس از کرونا بحث و بررسی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) اعلام‌کرد: با توجه به اینکه قیمت بسته‌های اینترنت نزدیک به کف قیمتی تعیین شده است امکان کاهش قیمت وجود ندارد.

ادامه مطلب