محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان

سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: فهرست شرکت‌های توانمند فناوری اطلاعات برای همکاری در برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، نهایی شد.
به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ارزیابی شرکت‌های متقاضی توسط کارشناسان سازمان فاوا و با همکاری کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) انجام و در نهایت ۴۵ شرکت انتخاب شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ آبان

به گزارش میزان، یک کارشناس فناوری در حالی که از کارایی طرح رجیستری انتقاد می‌کند، مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است پیش از اجرای طرح رجیستری ۹۰ درصد از موبایل‌هایی که وارد کشور می‌شدند قاچاق بودند و بابت این موبایل‌ها هیچ‌گونه عوارض گمرکی پرداخت نمی‌کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ آبان

کمیسیون تجارت الکترونیکی در این بیانیه بر لزوم حمایت همه‌جانبه و استفاده حداکثری از کسب‌وکارها و پلتفرم‌های داخلی با رعایت قانون تاکید کرده است. همچنین در این بیانیه به نامه پیشین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به قوه قضاییه مبنی بر استفاده از شورای انتظامی و مرکز داوری این سازمان به عنوان بازوی مشورتی قضات در پرونده‌های تخصصی، اشاره شده که بدون پاسخ مانده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ آبان

مجموع درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران در مهر ماه سال ۹۹ به ۱۹۰۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بیشترین درآمد این شرکت در این ماه از محل کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رقم ۱۰۴۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ آبان

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اعلام کرد: برای اعلام مشکل اختلال مشترکان می تواند با مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ تماس بگیرد و تیکت ثبت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ آبان

رئیس سازمان فضایی خواستار توقف بررسی لایحه اساسنامه عضویت ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی در صحن علنی مجلس شد اما عضو کمیسیون صنایع از ملغی شدن عضویت ایران در این فدراسیون خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ آبان

طرح «مشاوره و اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان»، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در حال انجام است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند