محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان

به گزارش پیوست، ایجاد یک سندباکس از سوی بانک مرکزی جزو اولین ایده‌هایی بود که در حیطه تشکیل سندباکس‌ها و محیط‌های آزمون مطرح شد و حتی هیات دولت نیز در مصوبه‌ای بانک مرکزی را ملزم کرد تا اقدام به ایجاد یک سندباکس کند. حال پس از گذشته دو سال از مصوبه هیات دولت و با شکل‌گیری کارگروه محیط ‌های آزمون، سندباکس بانک مرکزی به مرحله اجرایی رسیده است و طبق گفته مدیر اداره زیرساخت بانک مرکزی پیاده‌سازی آن براساس برنامه و جدول زمانی پیش می‌رود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ آبان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ضرورت افزایش استفاده از ابزارهای سلبی و اعمال جریمه برای افراد خاطی و بی‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: محدودیت‌های تردد برای اثرگذاری بیشتر حداقل باید تا ۴ ماه آینده ادامه یابد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ آبان

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است سامانه های پیشخوان دستگاه های اجرایی کشور پس از اتصال دستگاه های اجرایی کشور به یکدیگر، الزامی بودن چاپ فیزیکی رسمی یا همراه داشتن کارت هایی همچون گواهینامه رانندگی و وضعیت خدمت نظام‌وظیفه، کارت کتابخانه و سایر کارت‌هایی که ازسوی دستگاه‌ها و بانک‌ها منتشر می‌شود، لغو شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به مشکلاتی که واردات غیراصولی و غیراستاندارد کالاهای IT برای کشور به همراه دارد، گفت: فناوری اطلاعات به کمک روش های پیشگیری از کرونا آمد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

وزیر ارتباطات بارها اعلام کرده‌ اینترنت با کیفیت حق مردم است. از همین رو، گزارش شفافی که از وضعیت آماری پهن‌باند کشور منتشر شده، به مشترکان این فرصت را می‌دهد تا مناسب‌ترین سرویس اینترنت را انتخاب کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

معاون امور رادیویی رگولاتوری مهلت نهایی ثبت‌نام آزمون رادیو آماتوری سطح مبتدی و عمومی سال جاری را از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذرماه ۹۹ اعلام کرد.
نسترن محسنی با اشاره به اینکه به دلیل همه گیری بیماری کرونا، ثبت نام آزمون به صورت الکترونیکی انجام می شود، اعلام کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه رادیو آماتوری در دو سطح مبتدی و عمومی می توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، وارد سامانه ثبت نام در آزمون رادیو آماتوری مبتدی یا عمومی شده و پس از مطالعه موارد درج شده، اطلاعات مورد نیز را ثبت و تایید نهایی ثبت نام را دریافت کنند.

ادامه مطلب