محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، محمدجواد آذری جهرمی در پرسش و پاسخ اینستاگرامی خود، خبر از فعال‌سازی ۱۲۰ گیگ اینترنت اساتید، ممنوعیت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی اپراتورها داد. همچنین به گفته وزیر ارتباطات از ۱۷ مهر فعال‌سازی بسته اینترنت اساتید آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، بیش از سه ماه از تصویب مصوبه هیئت وزیران درباره تعیین تکلیف فعالان اسبق صنعت استخراج رمزارز می‌گذرد و هنوز خبری از اجرایی شدن این مصوبه نیست و افرادی که به علت نبود قانون مشخص دچار پیگرد قانونی شده‌اند، دچار سردرگمی هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال از رشد ۷۹ درصدی در حوزه ثبت سفارش و ترخیص کالا از پایانه‌های گمرکی منطقه شمال در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

به گزارش پیوست، بیماری همه گیر کرونا بسیاری از افراد را به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای انجام امور مالی‌اشان سوق داده است. در چنین شرایطی متخصصان معتقدند که قانون‌گذار باید به دنبال چارچوب محکمی برای توسعه فین‌تک و همچنین حمایت از حریم خصوصی و امنیت داده‌های مشتریان باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

مدیرعامل شرکت ملی پست، ضمن تبریک روز جهانی پست گفت: هرچه جوامع پیشرفته‌تر شدند، نیاز انسان‌ها، حکومت‌ها و سازمان‌ها به هم بیشتر و نقش پست در رفع این نیازها و محکم کردن حلقه اتصال جوامع بشری به یکدیگر، پررنگ‌تر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

معاون دادستانی در امور فضای مجازی در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره الزام کسب و کارهای اینترنتی به احراز هویت توسط سامانه امتا گفت: درصورت استفاده کسب‌وکارهای آنلاین از سامانه امتا مباحثی مانند معاونت یا مشارکت آنها در جرمی که از سمت کاربران‌شان اتفاق افتاده منتفی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سامانه پهپادی را به کشور معرفی کردند که علاوه بر کاربردی کردن در غذا و دارورسانی به آسیب دیدگان بحران‌های طبیعی با دقت مناسب از آن می‌توان به عنوان جایگزین بالن‌های مخابراتی که دارای هزینه زیادی هستند، برای ارائه خدمات مخابراتی بهره برد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۷ مهر

وزیر ارتباطات گفت: عده اندکی می‌گویند اینترنت کشور باید قطع شود. این افراد صاحب نفوذ نیستند و تعدادشان زیاد نیست. اگر عقل در جامعه غالب باشد، اینترنت قطع نخواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند