محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۳ مهر

سامانه جامع خدمات و محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با حذف مراجعات فیزیکی، ضمن افزایش ۱۰ برابری تقاضا، مورد استقبال بخش خصوصی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۲ مهر

تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند ثابت تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری به بیش از ۹ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر و تعداد مشترکان پهن‌باند ثابت نیز با افزایش بیش از چهار میلیونی، به ۷۳ میلیون رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۲ مهر

به گزارش پیوست، سرویس احراز هویت غیرحضوری تا ۹۰ درصد از هزینه‌ها را برای خدمت‌رسان و مردم کاهش می‌دهد.
علی رسول‌زاده، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت، با بیان این مطلب در سیزدهمین رویداد فیناپ‌، گفت: «بعد از کرونا و مساله فاصله‌گذاری اجتماعی، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف به سمت احراز هویت غیرحضوری متمرکز شدند. به‌طور خاص سازمان بورس و سازمان سپرده‌گذاری مرکزی در خط مقدم احراز هویت غیرحضوری بودند. مقامات مختلف کشور نیز درخواست داشتند تا در مدت کوتاهی احراز هویت غیرحضوری انجام شود.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۲ مهر

به گزارش پیوست، مدیرعامل مبین‌نت اعلام کرد این اپراتور با تغییراتی که در پروانه‌اش ایجاد می‌شود، به سمت 5G و ارائه سرویس‌هایی در این زمینه با کمک همراه اول، حرکت خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا ۱۵ مهر بسته رایگان اینترنت حدود ۴۶ هزار استاد دانشگاه فعال می‌شود ، گفت: برای اختصاص اینترنت به دانشجویان هم تا ۳ یا ۴ روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۱ مهر

به گزارش آفتاب‌نیوز، شبکه‌های اینترنت رایتل، ایرانسل و ADSL در جنوب تهران از حوالی ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه با اختلال مواجه شده‌اند.
این اختلال همچنان در مناطقی از قرچک، پیشوا و ورامین گزارش شده است.

ادامه مطلب