محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۷ مهر

ایرانسل و سازمان منطقۀ آزاد قشم، تفاهم‌نامۀ اجرایی همکاری مشترک امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه، به منظور بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، مولد و فناورانه به منظور هوشمندسازی مدیریت جزیرۀ قشم، بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و سازمان منطقۀ آزاد قشم امضا شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۷ مهر

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگوی لایو خود با پیوست، به مهم‌ترین پرسش‌ها در صنعت ICT کشور و همچنین عملکرد خود پاسخ داد. جهرمی از آینده ۵G در ایران، شبکه ملی اطلاعات، توسعه VDSL در کشور و فیلترینگ گفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۶ مهر

وزیر ارتباطات در توئیتی اعلام کرد: بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی دانشجویان تمام کشور از روز دوشنبه فعال خواهد شد.
پس از گسترش کرونا، وزارت ارتباطات با مشارکت اپراتورها بسته‌های مختلف برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید کشور تعریف کرد. این بسته‌ها که برای نخستین بار در اسفند ۹۸ و فروردین امسال فعال شده بودند، با آغاز سال تحصیلی جدید دوباره به سیستم آموزشی کشور تخصیص داده شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۶ مهر

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشستی با نمایندگان شرکت خدمات اول و شسکام که صفری ، رییس هیات مدیره نیز حضور داشت با تاکید بر توجه سهامداران و هیات مدیره به مقوله نیروی انسانی شرکت اظهار داشت: به منظور رسیدگی به امور کارکنان و حرکت اساسی در جهت تامین خواسته ها و رفع دغدغه های آنان ،کارگروه ویژه ای با حضور مدیران دو شرکت، نمایندگان کارکنان و مدیران ارشد در حوزه های منابع انسانی و مالی تشکیل می شود تا پس از بررسی و احصای مشکلات و دغدغه های نیروهای شرکتی نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۶ مهر

به گفته رییس کمیسیون فاوای اتاق ایران احراز هویت مسئله‌ای است که همواره در کسب‌وکارهای فیزیکی وجود داشته و با دستورالعمل ساماندهی بسترها و فروشگاه‌های اینترنتی قرار است که مسئله دستورالعمل در کسب‌وکارهای آنلاین هم وارد شود.
دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی اواسط شهریور ماه، در نامه‌ای پلتفرم‌های فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را موظف کرد تا کاربران خود را از اول مهر از طریق سامانه امتا احراز هویت کنند. از آن‌ زمان نهادهای بسیاری چون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران نسبت به احراز هویت کاربران کسب‌وکارها از طریق سامانه امتا اعتراض داشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۶ مهر

ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم، در قالب پروژۀ «هوشمندسازی مدارس کشور» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۳۶۳۶ مدرسه روستایی را به اینترنت پرسرعت مجهز کرد. این پروژه، دوشنبه توسط رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرهنگ استفاده از خدمات پستی در کشور صورت نگرفته است، گفت: ساماندهی بخش بار درون شهری و برون‌شهری یکی از اولویت‌های شرکت ملی پست است که می‌تواند از عملکرد جزیره‌ای محصولات در کل کشور جلوگیری کند.

ادامه مطلب