محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ مرداد

به گزارش مهر به نقل از انگجت، دانشمندان شواهدی رصد کرده‌اند که نشان می‌دهد «راه شیری» یک کهکشان کوچک‌تر به نام Gaia -Enceladus را در سال‌های اولیه پیدایش خود بلعیده است. به این ترتیب ستارگان، گازها و گردوغبار آن کهکشان مذکور به مدار راه شیری کشیده شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۱ تير

به گزارش ایرنا، روزنامه گاردین در شماره امروز خود نوشت که نرخ رشد بازار تبلیغات اینترنتی به دلیل نگرانی‌هایی بر سر رسوایی‌های اینترنتی کُند شده است و سال بعد بازار تبلیغات سینمایی از تبلیغات اینترنتی پیشی خواهد گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۰ تير

به گزارش مهر به نقل از فرانس ۲۴، آزمایشگاه فضایی چینی Tiangong2 روز گذشته پس از ورود به اتمسفر زمین در شرایط کنترل شده سوخت. این آزمایشگاه آخرین دور از آزمایش‌های خود را انجام داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۰ تير

به گزارش تسنیم، وزرای دارایی گروه ۲۰ تصمیم گرفتند قوانینی مشترک برای بستن راه‌های فرار مالیاتی شرکت های بزرگ تکنولوژی جهان مثل فیس‌بوک تنظیم کنند.
به گزارش رویترز، گروه ۲۰ وزیر دارایی تصمیم گرفتند قوانینی مشترک برای بستن راه‌های فرار مالیاتی شرکت های بزرگ تکنولوژی جهان مثل فیس‌بوک تنظیم کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۰ تير

به گزارش ایرنا، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و داغ شدن تب کنکور و انتخاب رشته، جمعیت زیادی از جوانان این روزها در فکر آینده شغلی و انتخاب مسیر مناسب هستند. علاوه بر علاقه و استعداد، درآمد مناسب و تقاضای کافی از سمت بازار کار معیارهای مهمی در انتخاب مسیر شغلی به حساب می‌آیند. طبق آمار منتشره توسط مجموعه ایران تلنت، رشته مهندسی کامپیوتر در شرایط فعلی بازار کار ایران دارای موقعیتی استثنایی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۰ تير

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، خودروهای خودران که اخیرا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای آن در کشورهای اروپایی انجام گرفته است، در پی برخورد با یک عابر پیاده در اتریش با چالش تکنولوژی مواجه شده است.

ادامه مطلب